Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek

#291
Citaat van: dolfijn76 op vrijdag 28 januari 2011, 15:34:40
Zeg bananacreek zo te zien mag jij nooit doodgaan want veel plaats is daar niet meer. Of ben je al voorzien?  Maar ja men zegt ook eens een kl**tz*k altijd één he. Bus boven of onder grond maakt dan geen verschil he ;-) (grapje hoor)

Wel.... nee..nee. :denk: Ik had meer dit in gedachten: :thumb: Ik leg niet graag in de koude kille en altijd vochtige grond, ik heb snel last van "claustrofobia" en heb het liever aan de warme kant :thumb:


Cremation kost hier in Dumaguete P 28 duizend, maar een "lotje" van ongeveer twee vierkante meter daar betaal je op een "memory park" wel gauw een 80 -100 T voor dacht ik. Op de foto's hierboven dat is geen "memory park" maar min of meer een openbare begraafplaats, maar daar betaal je ook dacht ik. maar niet zoveel.

Wat zou er op mijn grafsteen komen te staan?????


                                          "RIP"
                               "HIER LIGT EEN KLOOTZAK"
" HIJ KON HET NIET LATEN OM VAN DE KATTENBROKKEN AF TE BLIJVEN"
                              " FROM DUST TO DUST"




bananacreek

Citaat van: Guadalupe op vrijdag 28 januari 2011, 15:48:32
Rustan beneden bij Ayala.
En ja duur.....ik ken mensen die laten een privee jacht bouwen van 350 miljoen,dan valt het wel mee toch....maar ik meen zo`n 75 peso of wat dan ook.

Dat deegmeel heb ik opgestuurd met de box.
En wat zie ik,nu is deegmeel ook hier te koop in de winkel,ook bij Rustan maar ook bij SM.
Ik weet niet of er standaard gist in zit overigens.
Voor de zekerheid doe ik er 7.5 gram,meegenomen droge gist, gist bij en een eetlepeltje suiker.Dat proef je niet dat het zoeter is maar het rijst wel.
De eerst bak was een klomp niet te eten je weet wel.

Ok,dank U

bananacreek

Citaat van: Kano op vrijdag 28 januari 2011, 15:46:06
Willem, je hebt toch wel gevast voordat je bloedsuiker is gemeten? Als je niet hebt gevast, dan is 101 een normale waarde. Kijk ook nog ff hier http://www.medindia.net/patients/calculators/bloodsugar_chart.asp daar kan je e.e.a. ingeven.  Ze stoppen overal suiker in brood, hotdogs,worsten, sauzen, pindakaas, melk en zelfs maaltijden e.d. :kotsen:

Goede link, dank U

Ja, ik had gevast maar tegen 0.00 in de morgen (ging naar bed 23.30 uur) kreeg ik zo'n HUNGER BINGE van de Dormicum en in plaats van het kattenvoer te eten at ik een hele bak zoute pinda's.

Ok. dacht ik dan ga je gewoon om 0.930 bloed laten en dan heb je in principe toch ongeveer acht uur gevast.
TOCH NIET JUIST DACHT IK LATER PAS, WANT TEGEN DIE TIJD IS DE BLOODSUGAR-LEVEL WEER HOGER NAARMATE JE IN DE DAG BENT. Dus heb ik me voorgenomen om 14 dagen te wachten en in tussentijd proberen om een hoop suikerhoudende goederen (zit er ook suiker in de kattenbrokken? :crazy:) te minderen zoals Tomato ketchup, wit brood, zwaar suikerhoudend broodbeleg (waarschijnlijk zat het daar in) maar ook Coke-0 en pepsi-light enz. want de Aspartame daar zijn ook verschillende meningen over. Geen cake en cookies voorlopig en dan gewoon weer een FBS test na twee tot drie weken (P 135).

San Miquel Light?????? :denk: Wordt over gepijnsd  :weetikniet: :neeneenee:

De echtgenoot van mijn ex (ook een Nederlander van geboorte (Zuid Afrikaan) heeft diabetes maar ik weet niet I of II maar die man is 67 en zag er een maand of vijf geleden stevig uit, en nu na vijf maanden lijkt hij op een 78 jarige. Dus was ik gewoon niewsgierig en nam zelf ook de test. Vele mensen komen er bij toeval achter dat ze High Blood hebben (ikke bedoel high blood sugar).

Nogmaals sir, dank voor de link

Je Mantendrai ?????




stip66

@ Creek: ik wil je niet nijdig maken, maar dit is hier de actuele prijs voor 75 cl hoofdpijnloos bier op kurkstop:



bananacreek

@ Creek: ik wil je niet nijdig maken, maar dit is hier de actuele prijs voor 75 cl hoofdpijnloos bier op kurkstop:

@Stipp666: Nee hoor, er moet heel wat gebeuren om mij op het forum nijdig te krijgen, maar inderdaad, dat zijn zeer mooie flessen en ook een "mooie prijs" ? :weetikniet: Is dat echt "hoofdpijnloos" Belgenbier? Hoeveel cc? Lijkt mer op champagne fleskes ?

Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag 28 januari 2011, 17:59:03
@ Creek: ik wil je niet nijdig maken, maar dit is hier de actuele prijs voor 75 cl hoofdpijnloos bier op kurkstop:

@Stipp666: Nee hoor, er moet heel wat gebeuren om mij op het forum nijdig te krijgen, maar inderdaad, dat zijn zeer mooie flessen en ook een "mooie prijs" ? :weetikniet: Is dat echt "hoofdpijnloos" Belgenbier? Hoeveel cc? Lijkt mer op champagne fleskes ?


Goed kijken Creeck 75 cl   :lachen: :lachen: Of heb je al te diep in het glas gekeken? :denk:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Rich op vrijdag 28 januari 2011, 18:02:02
Citaat van: bananacreek op vrijdag 28 januari 2011, 17:59:03
@ Creek: ik wil je niet nijdig maken, maar dit is hier de actuele prijs voor 75 cl hoofdpijnloos bier op kurkstop:

@Stipp666: Nee hoor, er moet heel wat gebeuren om mij op het forum nijdig te krijgen, maar inderdaad, dat zijn zeer mooie flessen en ook een "mooie prijs" ? :weetikniet: Is dat echt "hoofdpijnloos" Belgenbier? Hoeveel cc? Lijkt mer op champagne fleskes ?


Goed kijken Creeck 75 cl   :lachen: :lachen: Of heb je al te diep in het glas gekeken? :denk:

Ja, 75 cl, "FAMILY SIZE" (GRANDE), dan toch niet duur dacht ik? Ok dank Rich voor de correctie  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :thumb:

Of heb je al te diep in het glas gekeken? TO BE OR NOT TO BE, THAT IS THE QUESTION !!

Rich

Dit tafelbier is helemaal hoofdpijnloos. 1,5% alcohol.

Vandaag toevallig gehaald om stoofvlees te bereiden. Ik ben geen bierdrinker, maar dit bier vind ik wel eens lekker ( Belgen, niet lachen he)bij friet met mosselen bijvoorbeeld.




Prijs voor 75 cl is 1.20
Rich de Nederbelg.

bananacreek

@Richstoofvlees ...wat is dat nu weer??? zoals stoofperen??

PIEDBOEUF

Ja, maar dat heb ik hier bij Robinsons gezien dacht ik of in Lee Plaza (kleine fleskes): DAAR KOM IK OP TERUG   :jajaja: :jajaja: