Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: gosternokke op maandag 24 januari 2011, 17:11:41
Dat word link Creek met zo,n militair voertuig door de bergen! Stel dat ze je aanzien voor een 5 sterren generaal ! Dan zijn de rapen echt pas gaar!!

Ja....wel... ik zie het meer als een 5 sterren Klootzak  :lachen:

Amice

CitaatZou het einde kunnen betekenen van de laatste Klootzak op deze planeet

Je kunt natuurlijk een aanvraag doen om je op de wereld erfgoedlijst te plaatsen he. 

maar begin eens met een bordje voor de windshield ' off duty', werkt bij de taxies ook altijd.
:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 24 januari 2011, 19:24:50
CitaatZou het einde kunnen betekenen van de laatste Klootzak op deze planeet

Je kunt natuurlijk een aanvraag doen om je op de wereld erfgoedlijst te plaatsen he.  

maar begin eens met een bordje voor de windshield ' off duty', werkt bij de taxies ook altijd.
:lachen:


Ja, of misschien een opschrift met de klassieke Filipijnse kreet:GOVERNMENT PROJECT, DO NOT DELAY

bananacreek

#253
Oersterke HOLLOW-BLOCKS ????

10.44 am


11.02 am


Daar gaan we weer, de laatste 10% ? Nu is het weer Perdicesstreet

Hier begrijp ik geen duit van:KM. 0.867 to KM 1 + 100  ???:ikkeniebegrijp: Gaarne uw mening?
Hier in de stad staat ook een verkeersbord met het volgende opschrift: BAYAWAN-101 KM met een pijl wijzend in de richting van een éénverkeersweg tegen de "stroom" in  (morgen een foto) :ikkeniebegrijp:




Top of the Art ?


Rye Bread: twee jaar terug nog P 39

Het zuur gespaarde geld uit het luchtbed in de garage:

Eindelijk het juiste kastje gevonden??


OK, WE ZIJN ER? P 60 voor de euro ! :hoedjeaf: :thumb: :jajaja: Vraag is voor hoelang?????
Ik hoorde dat Belgie ook problemen heeft zoals Spanje en Portugal en Ierland en Griekenland?????

Oeps, de meiskes vinden het niet zo leuk dat ik een foto trek ?????? Net zo'n gevaarlijk beroep als een RADIOMAKER??????

Ik dacht dat de mensen die hun geld op een ATM rekening laten plaatsen waarbij de euros eerst door de lokale bank gewisseld worden toch wel bijna een peso verliezen per euro ??????? Of heb ik het fout?


bananacreek

KM. 0.867 to KM 1 + 100 Misschien bedoelen ze KM 1+ 100 meter? Dus totaal 33m +100 m = 133 meter? :denk:
Ja, dat zou kunnen want vanaf de PO's richting Cathedral is het al concrete en de afstand tot PO's is zo'n beetje 133 meter. Probleem hierbij opgelost.  :floet:

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Citaat van: opinie op dinsdag 25 januari 2011, 17:32:23
Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 januari 2011, 17:24:53
KM. 0.867 to KM 1 + 100

Vanaf positie 0,867 km tot positie 1,100 km
Lengte 0,233 km => 233 meter

Ja, Ja, CORRECT, sorry, ik was helemaal van stuur geraakt met het LTO topic vanavond,  :fietsen: ja dat moet 233 meter zijn. Opinie dank voor de correctie  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Mawibata

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 januari 2011, 16:18:41




Mihmi was over haar toeren toen ik deze straat indraaide.

Ze had niet gezien dat bord het verboden inrijden enkel van toepassing is tot 07.00 PM     :lachen:

Men had er beter een uurwerk bijgehangen, voor hun die niet weten hoe laat het is   :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Men had er beter een uurwerk bijgehangen, voor hun die niet weten hoe laat het is   

Ja een uurwerk met de Filipijnse tijd ? :thumb:

bananacreek

Ok, de klokken staan eindelijk een ieder aan het begin en het einde van de weg  :happy:





TIME IS MONEY??????