Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een Chevrolet displayed in Robinsons:

Cash: P 1,375,000
60 maanden: totaal P 1,869,980. Zeer veel meer en als je hier een motor koopt op installments dan is het vaak het dubbele bedrag van een cashprice  :negatief:






Het Captiva model, 2 liter, 2WD, diesel.

bananacreek

#221
Oeps, net op tijd eruit??
Zal toch niet de psychiater zijn die mij heeft afgekeurd? :denk:
:weetikniet: :ontopic:

Vier aanhoudingen wegens uitkeringsfraude ROTTERDAM -  De politie heeft dinsdagmorgen vier mannen aangehouden, onder wie twee psychiaters, die ervan worden verdacht op grote schaal te hebben gesjoemeld met uitkeringen. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam vrijdag bekend. De verdachten, in leeftijd variĆ«rend van 37 tot 57 jaar, werden aangehouden tijdens een grootschalige actie op diverse plaatsen in het land.


De psychiaters zouden hun medewerking hebben verleend aan bepaalde medische beoordelingen waardoor mensen ten onrechte uitkeringen of persoonsgebonden budget ontvingen. De andere twee verdachten zouden als bemiddelaar zijn opgetreden.

De fraude kan volgens het OM in de tientallen miljoenen euro's lopen. De bij de uitkeringen betrokken instanties zijn door het OM op de hoogte gebracht.

Het onderzoek naar de fraude startte ruim een jaar geleden. Bij de actie van dinsdag waren 140 mensen betrokken. Er werden doorzoekingen verricht op vijftien locaties in de Randstad en in het zuiden van het land. Bij de bemiddelaars zijn onder meer twee vuurwapens en meer dan 100.000 euro in beslag genomen. Daarnaast is er beslag gelegd op woningen, sieraden en auto's.

De vier verdachten worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Weet u meer over de verdachte psychiaters?
 :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :benweg: :weetikniet: :weetikniet: :crazy: dat ben ik :crazy:

stip66

@ Creek.

Als je op 60 maanden betaald is het ONLY 26,583 per maand  :haha:


bananacreek

Ja, correct (60x26,583) + 275,000 (downpayment) = P 1,869,980 totaal.

stip66

Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 januari 2011, 15:15:37
Ja, correct (60x26,583) + 275,000 (downpayment) = P 1,869,980 totaal.

Dat bedoel ik nu juist. Alle prijzen worden meestal voorafgegaan door ONLY
Dat zal te maken hebben met hun visie op het leven per dag.
Wie denkt nu in godsnaam 60 maanden verder ginds ? In het beste geval wordt er met 60 minuten rekening gehouden  :mauer:

bananacreek

#225
Citaat van: stip66 op vrijdag 21 januari 2011, 15:20:58
Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 januari 2011, 15:15:37
Ja, correct (60x26,583) + 275,000 (downpayment) = P 1,869,980 totaal.

Dat bedoel ik nu juist. Alle prijzen worden meestal voorafgegaan door ONLY
Dat zal te maken hebben met hun visie op het leven per dag.
Wie denkt nu in godsnaam 60 maanden verder ginds ? In het beste geval wordt er met 60 minuten rekening gehouden  :mauer:


Ja, nu berijp ik het.
Inderdaad een aantal mensen gaan zeggen: "Ja, prachtige wagen darling, we kunnen het doen als het moet, want de buren hebben ook een nieuwe wagen, en dan gaan we gewoon iets minder vlees eten, of als het moet gewoon ginamus, en dan stop jij gewoon met bier drinken als het moet". :jajaja:

Een aantal mensen gaan dan in de fout na een aantal maanden en dan is het allemaal afgelopen met de nieuwe auto, en hun betaalde geld kwijt, maar ik neem aan dat zulke dingen in Belgie en Nederland ook gebeurd? Daar moeten ze naast de  tweede auto en de sleurhut nog zo graag een boot of zoiets? Is dat correct? :weetikniet:

stip66

Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 januari 2011, 15:48:47
Een aantal mensen gaan dan in de fout na een aantal maanden en dan is het allemaal afgelopen met de nieuwe auto, en hun betaalde geld kwijt, maar ik neem aan dat zulke dingen in Belgie en Nederland ook gebeurd? Daar moeten ze naast de  tweede auto en de sleurhut nog zo graag een boot of zoiets? Is dat correct? :weetikniet:

Dit gebeurd meer dan je denkt. De achterlijke huiswijven staren zich blind op de soaps die ze dagelijks volgen, waar men dagelijks 2 flessen champagne zuipt in een 5* restaurant, constant op vakantie is, een gigantische villa incluus 3 terreinwagens heeft en waar men nooit moet werken voor het inkomen.  :hoedjeaf:

Digos


CitaatDe achterlijke huiswijven

Dit heb je weer mooi geformuleerd Stipp....

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Citaat van: Digos op vrijdag 21 januari 2011, 16:03:41

CitaatDe achterlijke huiswijven

Dit heb je weer mooi geformuleerd Stipp....


Heb jij een andere omschrijving voor een vrouw die het erger vindt om 1 aflevering van " Familie ", " Thuis ", " Mooi en Medogenloos ",... te missen dan het feit dat de muizen dood liggen in de ijskast ?

:weetikniet:

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.