Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Roland

Mijn complimenten de foto's en verhalen geven een mooi beeld van het leven daar maar ook van andere kanten zoals bijvoorbeeld de club. Ik zou zeggen ga zo door!  :thumb:  :happy:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Luc

Citaat van: Mawibata op maandag 17 januari 2011, 08:08:10
Citaat van: Luc op zondag 16 januari 2011, 20:29:38



"why not"  :jajaja:




?  ?  ?




Ja imageshack vindt de foto blijkbaar schockerend want hij was binnen de minuut al verwijderd.

ik wou alleen zeggen dat het misschien voor grote kinderen was  :biggrinn:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

#184
Ja, Willy dank u voor de reactie en hoop dat jullie weer aan het winterse weer daar gewend zijn geraakt en het is me een genoegen geweest om jullie te ontmoeten (ik heb nog steeds geen kopjes gekocht, kan nog niet de juiste kleur kiezen  :jajaja:)

Ja, die melk enz. Waarschijnlijk vor de kinderen van degenen die hun kinderen hadden meegenomen en je gaat er versteld van staan om te zien hoeveel er dan toch kinderen hebben.

Dat ronde geval op batterijen is (dank Kano) een eggplant en geen vib.
Ok, nu vraagt die mevrouw daar op de tweede rij waarvoor een eggplant in een disco moet dienen. "Goede vraag mevrouw. Ja, ok, mevrouw, nee u hoeft niet verlegen te zijn, als we het niet op het forum duidelijk uitleggen wat de bedoeling van de eggplants zijn is er kans op het volgende: "THIS DISCO IS CLOSED FOREVER" zo houd u uw eggplant maar omhoog zodat de forumleden het goed kunnen zien"




Die Eggplant is voor een kerst spelletje, uitgevonden dacht ik door een plaatselijke R.K. bisschop een aantal jaren geleden: Ok en dat werkt als volgt: De mannelijke mederwerkers (dj's (nee niet de klootzak, te verlegen :jajaja:, koks, maintainance personeel, enz.) moeten in een cirkel gaan staan en stoppen daarna een eggplant tussen hun benen, net onder hun derde been, en moeten daarbij de benen dan goed sluiten zodat alles stevig op plaats blijft waar het behoort te zitten.
Dan gaat de muziek spelen en moeten de dames (zijn er meer dan het aantal eggplant-holders) rond de "eggplant" cirkel zwingen en op het moment supreme waneer de muziek stopt moet iedere dame zo snel mogelijk proberen om het derde been....ik bedoel de eggplant van één van de mannelijke medewerkers vast te houden, (zie Annex- E
Annex -E
Zo gaat dat door totdat er een aantal afvallen of zoiets en dat weet ik dus niet meer omdat ik daar nooit aan heb meegedaan wegens mijn verlegenheid. :weetikniet:
En zo heeft men nog veel meer Katholieke spelletjes

Zoals "schuimpjes eten" en soms een hele ring van "schuimpjes"
Dit was een hele ring, en er is er nog eentje over, (zie de stofresten)

















boomerang

Ik word zelfs al verlegen bij het zien van al die mooie plaatjes.......... :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#186
Een paar eggplant foto's uit   

bananacreek

Vervolg  volledige revisie langs de weg:

Ok de motor heeft een paar uur gedraaid ??


Maar we zijn er nog niet zo te zien




Wat vraagt men in Nederland of Belgie per uur in een garage??????

bananacreek


bananacreek

Gedeelte van de Dumaguete City-High school, hier wordt al het uitschot geaccepteerd wat door andere scholen wordt geweigerd.


Schieten als paddestoelen uit de grond:


Een ingang van "Robinson Dumaguete", toch een goede aanwinst want nu is de competitie open en moeten andere zaken beter hun best doen om bij te blijven.


Extension cables voor cable tv enz.handig dan hoef je het niet zelf te doen, misschien in Nederland en Belgie overbodig om zoiets te laten zien, maar we zitten hier in het "Heilige Land".


Sonarpanels en heating system P 23,000 +


Toch meer keuze als een paar jaar terug :thumb: CITIWARE (ook In Cebu en andere grote plaatsen neem ik aan)








:benweg: