Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Citaat van: bananacreek op donderdag 13 januari 2011, 13:12:48


De schilderingen op de jeepney zijn erg mooi. je ziet er sommige slechte tussen, maar sommige zijn echt wonder mooi. Ik ben vooral fan van de airbrush tekeningen. Veel zijn kerkelijk gericht, maar ook galopperende paarden en strand gezichten. In QC EDSA mega mall is een standje waar ze t-shirts airbrushen. Veel van films. Spiderman, terminator, maar ook andere dingen. Ik heb vaak staan te kijken hoe ze het maken. Ze spuiten daar in de stand de t-shirts. In het oude gedeelte van de Mega mall is ook een shop waar ze portret tekenen. Daar zit ook een ware kunstenaar.

Ik heb in al die tijd daar, 6x 3weken, en 1 keer 9 maanden, nergens een shop gezien, of iets vernomen van iemand die de jeepney's bewerkt met een tekening of airbrush. Is jullie dit wel eens ter ore gekomen? Ach, ik ben gewoon geïnteresseerd in mooie afbeeldingen. getekend of geairbrushed.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

In Dumaguete zijn er een stuk of zes dacht ik (zo gehoord te hebben) die Air-brush "artiesten" zijn, maar meestal om motorfietsen te spuiten. Ik heb ook zo'n ding in de werkplaats maar weet niet hoe daar mee om te gaan en heb ook de "feelings" niet daarvoor. Maar een aantal Filipijnen zijn daar goed in zo te zien en te horen.


bananacreek

Ok, wat zou dat kunnen zijn? Ik zei toch al "Junior we hebben 5 ton teveel bagage"? ..... :ikkeniebegrijp:
Iemand een idee?




Rich

Rookworsten voor de Hollanders daar?  Zoute drop? 

Of geladen met Duvel voor de Belgen ? 

:weetikniet:
Rich de Nederbelg.

callebaut


Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: callebaut op vrijdag 14 januari 2011, 12:44:31
Een vrachtje Bier .....  :ikkeniebegrijp:

Nee, voor bier is de wagen net op de verkeerde straat. De San Miquel bodega ligt achter de truck en Asia Brewery aan de andere kant van de stad. Ik denk dat ze op weg waren naar DIMC in Motong.

callebaut

Citaat van: Rich op vrijdag 14 januari 2011, 12:44:03
Rookworsten voor de Hollanders daar?  Zoute drop? 

Of geladen met Duvel voor de Belgen ? 

:weetikniet:


Palm is mijn merk .... moest je toch weten Rich .....  :crazy:

bananacreek


Foto van de maand: (December 2010) Lesbische (tomboy) traffic-aid met volle borst vooruit. Schreeuwt alleen maar als buitenlanders niet op het (bijna onzichtbare) zeebra-pad oversteken en dreigt met een ticket, en als je zegt "haal je klauwen uit je zak want je bent een "officer in uniform" dan wordt ze woest. :shoot13lj7:

Nu heeft ze van kleur veranderd en heeft ze beet: éénrichtingsverkeer jongens  :applaus: Kom maar op met de papieren, ik lust er wel pap van. Vanwaar de foto was genomen is ook een stuk éénrichtingsverkeer. :jajaja:
     


bananacreek

Citaat van: Fail_over op vrijdag 14 januari 2011, 08:42:06
Citaat van: bananacreek op donderdag 13 januari 2011, 13:12:48


De schilderingen op de jeepney zijn erg mooi. je ziet er sommige slechte tussen, maar sommige zijn echt wonder mooi. Ik ben vooral fan van de airbrush tekeningen. Veel zijn kerkelijk gericht, maar ook galopperende paarden en strand gezichten. In QC EDSA mega mall is een standje waar ze t-shirts airbrushen. Veel van films. Spiderman, terminator, maar ook andere dingen. Ik heb vaak staan te kijken hoe ze het maken. Ze spuiten daar in de stand de t-shirts. In het oude gedeelte van de Mega mall is ook een shop waar ze portret tekenen. Daar zit ook een ware kunstenaar.

Ik heb in al die tijd daar, 6x 3weken, en 1 keer 9 maanden, nergens een shop gezien, of iets vernomen van iemand die de jeepney's bewerkt met een tekening of airbrush. Is jullie dit wel eens ter ore gekomen? Ach, ik ben gewoon geïnteresseerd in mooie afbeeldingen. getekend of geairbrushed.


Zoiets?