Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Phille op maandag 10 januari 2011, 11:24:13
CitaatZe kijken hier meestal richting "kruis" als ze op straat voorbij lopen, maar dat is (neem ik aan?) alleen om te kijken hoe dik de geldbuidel in je zak is. Maar alle gekheid op een stokje: Er zijn ook leuke meisjes bij en in Nederland of Belgie kan je normaal gesproken dacht ik op 64 jarige leeftijd moeilijk een mooi bruin Aziatisch meisje van 18-19 vinden tenzij je schatrijk bent,( of je bent naar zo'n land geweest) maar hier is het normaal en wordt dat door de cultuur geactepteerd.

@ Bananacreek, voor die filipijnse ben jij een schatrijke klootzak  :jajaja:

Wel erg veel meiden in de bar moet ik zeggen ... just for fun only?  :denk: :denk: :denk:

Nee, die werken daar en dat was een kerstfeestje

bananacreek

Klein vervolg op de brandweer tussendoor: :applaus:


Die kwam niet verder als Roosendaal :thumb:


bananacreek

#142
Vervolg

 


























bananacreek

#143
  vvvvv






bananacreek

Altijd een leuke motor gevonden Honda - XR 200cc  :thumb:



Het kind staat tussen de ouders, hij zag me de foto nemen en "raasde weg": aan Klootzakken geen enkel gebrek hier :applaus:


Uien uit Babant -Nederland :jajaja:


vervolg.....overhaul motor langs de weg.... : :denk:





klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

#147
Citaat van: opinie op woensdag 12 januari 2011, 21:30:57
Citaat van: bananacreek op woensdag 12 januari 2011, 15:32:29

Zo te zien werkt de linkse in een bakkerij en was een ongeval met het bakmeel.  :biggrinn:


Citaat van: bananacreek op woensdag 12 januari 2011, 15:32:29

Dat is mijn kippenbout! Nog één stap dichter en :bolo:

Ja, Opinie, prachtige ondertitling

Het ongeval in de bakkerij? :denk:
Inderdaad nu zie het pas. Een "GEISHA" hoofd en een bruin lichaam voor de rest, dat is lelijk vind ik en dat doen ze hier vaak, speciaal in de grotere steden en ik zei altijd al tegen mijn huishoudsters of vriendinnen het volgende: Whitening soap en lotion moet je niet gebruiken want dan heb je kans op skincancer en dan werd dat dan ook gestopt.
Ik vind dat niet staan, een wit gezicht met bruine armen en benen. Misschien komt het door de belichting, maar zaterdagavond ga ik toch eens even naast haar staan om te kijken. Ze werkt dus niet in de bakkerij dus kan het ook geen berijfsongeval zijn. BLACK IS BEAUTIFUL

de kippenbout? Zeer leuke tekst  :hoedjeaf: :hoedjeaf:







bananacreek


Dit spul en vele andere luxe artikelen kon je hier 20 jaar geleden in Dumaguete city NIET vinden en 30 jaar geleden was het net of je 25 jaar achterop lag bij Cebu city en 30 jaar achterop Manila.


De worldcup voetbal werd vorig jaar in Zuid - Afrika gehouden. De wereldbeker Klootzakken wordt dit jaar op de Filipijnen gehouden en er is een ongelofelijke kleine kans dat ik het niet win, en ben al gaan kijken naar de beker, alleen moet mijn naam er nog op gegraveerd worden. :applaus: :crazy:

Waarschijnlijk wordt het de derde van rechts onder. :applaus:

Zware jongen van Atlantis Beach-resort in Dauwin



boldy

bananacreek weer bedankt voor je mooie foto's en je nog mooiere commentaar erbij hehehe
het leven is net een lul keihard en veel te kort