Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok hartelijk dank Sir, welkom aan boord, :hoedjeaf: Ja dat zou inderdaad leuk zijn om zo'n rit te maken, maar niet eenvoudig neem ik aan.
Maar waar is de TS747 nu??
Zouden ze dat willen doen of kan de TS643 nog hersteld worden? (geen reserve cabine?) :weetikniet:

De titel "klootzak" kan ik niet weglaten omdat ik een geboren klootzak ben, maar ik heb er maar weinig problemen mee.
Kijk toen ik in de jaren '70 naar de Filipijnen werd verbannen was ik een gewone klootzak, maar nu ben ik door de ervaringen hier een "gediplomeerde" Klootzak (diploma's A-I en A-II, internationaal erkend) en ondergetekende mag zichzelf nu een "Meesterklootzak" noemen en ik was (zeker niet verassend) "Cum Laude" geslaagd :atyourservice:

Heb je nog steeds contacten met de ERUF in Cebu?

Ok, goed je aan boord te hebben en als je ooit contact zou hebben met Dennis, graag de groeten vanuit hier.


bananacreek

#131
Volgende week

bananacreek

#132
Twee om te beginnen, 

bananacreek

#133
Ok de laatste 

xav

krijg je direct warm in dit koude kikkerland van al dat mooi's  :lachen:

boldy

mooie foto's  en de kerstmutsen staan ze schattig .
dat vrouwtje waar gij het over heb kijkt je ballen uit je broek als je niet oppast  :lachen:
ik heb tog melij met je hoor bananacreek  dat je daar naar heb moeten kijken  :haha:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

dolfijn76

Als hij zijn kaarten goed speelt heeft hij er op slag 2 want die ernaast ziet het precies ook wel zitten. 
Tussen haakjes waar blijven die knappe jongens :floet:

Fail_over

Citaat van: bananacreek op zondag  9 januari 2011, 16:41:48
Dit meisje (zit achter het ronde glas)
Kijk toch eens naar die ondeugende ogen !!

Idd Creek, pas op!

ps. Waar dient dat "ronde glas" voor? Some device?   :ikkeniebegrijp:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

#138
Citaat van: Fail_over op maandag 10 januari 2011, 00:03:30
Citaat van: bananacreek op zondag  9 januari 2011, 16:41:48
Dit meisje (zit achter het ronde glas)
Kijk toch eens naar die ondeugende ogen !!

Idd Creek, pas op!

ps. Waar dient dat "ronde glas" voor? Some device?   :ikkeniebegrijp:

Dai is een apparaat waarbij cirkels draaien, u bedoelen onder hypnose? Nee, dat ding stond uit.

Maar als je ze in de ogen kijkt dan hoor je de kassa rinkelen en dan zie je in de ogen van vele meisjes of een $ teken of een Euro teken. En daaronder het woord "Jackpot?"  :congratualtionsis0:

Ze kijken hier meestal richting "kruis" als ze op straat voorbij lopen, maar dat is (neem ik aan?) alleen om te kijken hoe dik de geldbuidel in je zak is. Maar alle gekheid op een stokje: Er zijn ook leuke meisjes bij en in Nederland of Belgie kan je normaal gesproken dacht ik op 64 jarige leeftijd moeilijk een mooi bruin Aziatisch meisje van 18-19 vinden tenzij je schatrijk bent,( of je bent naar zo'n land geweest) maar hier is het normaal en wordt dat door de cultuur geactepteerd. Trouwens er is naar mijn mening niets verkeerds aan om naar vrouwen te kijken. Onze voorvaderen waren jagers met instinkt van de dieren mee gekregen, en daar zit altijd nog iets van in bij mannen dacht ik. Natuurlijk gaat het bij die jonge meisjes eerst om er financieel/economisch beter van te worden. Geef ze maar ongelijk. Zou u dat dan ook niet doen als u arm zou zijn in zulk een situatie, of zou u zeggen: "Ik sterf liever arm dan om met een blanda te leven?"
Dit onderwerp is voordien al uitvoerig besproken op een ander topic, dus dit is  :offtopic:

Word vervolgd op dinsd











Phille

CitaatZe kijken hier meestal richting "kruis" als ze op straat voorbij lopen, maar dat is (neem ik aan?) alleen om te kijken hoe dik de geldbuidel in je zak is. Maar alle gekheid op een stokje: Er zijn ook leuke meisjes bij en in Nederland of Belgie kan je normaal gesproken dacht ik op 64 jarige leeftijd moeilijk een mooi bruin Aziatisch meisje van 18-19 vinden tenzij je schatrijk bent,( of je bent naar zo'n land geweest) maar hier is het normaal en wordt dat door de cultuur geactepteerd.

@ Bananacreek, voor die filipijnse ben jij een schatrijke klootzak  :jajaja:

Wel erg veel meiden in de bar moet ik zeggen ... just for fun only?  :denk: :denk: :denk: