Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#110
Citaat van: Digos op zondag  2 januari 2011, 13:47:17

Ik kan haast niet geloven dat dat foto's zijn van een kliniek in de phils en dan nog wel voor dieren  :denk:

Het zal ook wel geen dierenkliniek zijn voor Jan met de pet op.

Daar mogen ze me ook heen brengen......de behandeling zal wel niet zoveel verschillen zeker van een viervoeter of een tweevoeter.....buiten de muilkorf die je aan krijgt  :lachen:



Onze kat in de disco kreeg leververgiftiging en die heb ik naar die dierenarts gebracht en de beste man heeft de kosten samen met mij gedeelt, in andere woorden bepaalde behandelingen heb ik niet moeten betalen. Hij heeft geld genoeg, vrouw woont in USA. Zeer schappelijke man, normale prijzen. Dat is een China-filipio die heeft ook in het buitenland gewoond.Niet alleen voor Jan met de Pet !
Maar Sambo haalde het toch niet en we hebben hem een staatsbegravenis gegeven achter op mijn erf. :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:




Graag drie minuten stilte voor Sir Sambo

bananacreek

#111
VERVOLG BRANDWEER: Slecht nieuws, ontvangen van Ab :denk:

Ik kan nu alleen zeggen dat die brandweerwagen in de fik is gevlogen hier in de kazerne in hoofddorp.
oorzaak: een imitatie batterij in een portofoonlader ipv een originele van het merk motorola.
De hele cabine is uitgefikt en men kijkt en zoekt naar alternatieven om te sturen.
Dus dat over de weg projekt is voorlopig van de baan.
Ik zal je wat foto's doen toekomen.

Brand in de brandweer kazerne? Hier zouden de butenlanders gelijk uitkraaien: " Only in the Philippines"
Maar ja nu Haarlemmermeer een zusterstad van Cebu is, dan valt natuurlijk de appel niet ver van de boom :jajaja:

Spijtig, maar zo gaat het leven. Nu maar afwachten op de foto's, hopelijk komen die niet via een "Balikbayanbox".

Word vervolgd... :atyourservice:



stip66

Hilarisch Creek, als het een vroege aprilgrap is, is deze gelukt !
Als het de trieste waarheid is, dan blijf ik bij mijn stelling " Waarom iets sturen als het niet nodig is "
Ze ontzien, onderhouden of respecteren toch geen materiele dingen, als het kapot is, dan is het kapot, en blijft het kapot, toch simpel voor hun ?
Tomorrow is another day, don't worry. They will send another truck. It's a pitty that the battery is broke. Sweet dreams.
:slapen:

Rich

Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 december 2010, 15:40:16




De Wereld kan klein zijn.


De wereld is zeker klein. :jajaja:

Je was me eigenlijk net voor Creek. Vorige week was ik wat informatie aan het zoeken op de site van Haarlemmermeer/Hoofdorp en toen zag ik ook dat Cebu een zusterstad is van de Haarlemmermeer.

Voor mij zeer bijzonder.

Ik ben geboren in Haarlemmermeer, en mijn vriendin woont in Cebu. De connectie klopt als een bus dan  :lachen: Toeval of niet  :weetikniet:
Rich de Nederbelg.

callebaut

@ Rich ...een reden temeer om je hier thuis te voelen  :happy:.....maar dat was je al  :jajaja:

Rich

Citaat van: callebaut op maandag  3 januari 2011, 12:10:38
@ Rich ...een reden temeer om je hier thuis te voelen  :happy:.....maar dat was je al  :jajaja:


Ja dat klopt Ron.  :thumb: Maar soms is de wereld ook wel eens te groot.  Tijd dat we eens een pint gaan drinken op die boulevard daar.
Rich de Nederbelg.

boldy

Citaat van: stip66 op maandag  3 januari 2011, 11:09:19
Hilarisch Creek, als het een vroege aprilgrap is, is deze gelukt !
Als het de trieste waarheid is, dan blijf ik bij mijn stelling " Waarom iets sturen als het niet nodig is "
Ze ontzien, onderhouden of respecteren toch geen materiele dingen, als het kapot is, dan is het kapot, en blijft het kapot, toch simpel voor hun ?
Tomorrow is another day, don't worry. They will send another truck. It's a pitty that the battery is broke. Sweet dreams.
:slapen:


het is niet gebeurd in de filipijnen maar gewoon in nederland  ff lezen stipp  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

stip66

Djuuu, gelijk heb je Boldy.....
kZat met mijn gedachten weer ergens anders, was te vanzelfsprekend met die " fake " batteries....

:floet:

bananacreek

Drukke dagen op de immigration in Dumaguete. Ze hebben nu zelfs een security guard.
(waarschijnlijk om de schreuwende buitenlanders te kalmeren?) Soms kunnen ze ongelofelijk te keer gaan, speciaal Duitsers)



Onduidelijke foto (even met een rotgang), want de security guard zag het niet zo zitten  :ikkeniebegrijp:



bananacreek

#119
In "blijde verwachting" van de brand-foto's wat diversen om de spanning erin te houden:


Drukke bedoeling bij de disco vanwege Paquiao laatse wedstrijd, zo vol dat je niet eens meer normaal kon lopen.