Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 22 november 2015, 09:29:16




Dat kan je verwachten in een disco als je gaat zuipen.....even je portefueuille goed aan anderen laten zien...wel even op je spulletjes letten...zakkenrollers komen ook daar..... :denk: :denk:

Ik heb het gewoon op een bundeltje in mijn ....ga ik hier niet zeggen welke....zak en heb er nog nooit problemen mee gehad .... :thumb:

Professionals.....kinderen vragen de aandacht en de moeder slaat haar slag....... :run: :run:



Photoshop?....de snavel zit dicht..... :denk: :denk:

bananacreek

Altijd weer een ander plan voor jaren en nooit het probleem op kunnen lossen..... :negatief: :negatief:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 22 november 2015, 09:29:16




Tourist police?.............. :ikkeniebegrijp: :denk:

Gratis koffie drinken.....meeste van de dag.... in verschillende zaken ..... :lachen: :lachen:

bananacreek

Ik sprak vandaag met "MAHAL" een duitser die hier ook al een jaar of 20 zit neem ik aan... en dat was vroeger een black-belt taikwando in Duitsland tot hij verkeerd op zijn hoofd viel of wat dan ook en heeft sindsdien medische problemen en hij is al vele jaren met een mooie waitress van de Why Not getrouwd.

Hij gaat af en toe nog naar Duitsland voor medische redenen en heeft een vriendschappelijke verhouding met zijn ex vrouw in Duitsland en hij staat nog in Duitsland ingeschreven vandaar hij gebruik kan maken van de medische verzekering...hij was hier in Holy Child een keer opgenomen voor drie dagen @ 26000 pesos... :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

Hij zou nooit meer in Duitsland willen wonen en zei "Als het later niet meer gaat dan maar een kogel door de kop" .... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :ripba8: :ripba8: :run: :run:

Zeer vriendelijke enorme man die je arm met zijn vingers zou kunnen breken maar doet geen vlieg kwaad...

bananacreek


bananacreek