Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gistermiddag omstreeks 1400 uur reed ik naar huis op den motor en zag een commotion op de Ej Blanco extension en een politieman maande mij aan om te stoppen maar ik begreep hem niet helemaal en hij liet me toch doorgaan na het zien van een camouflage motor.... :thumb: :happy:

Ik dacht dat er een ongeluk was geweest want ik zag een ambulance en een schoen op het midden van de weg.

Het brancard lag op de weg vlak achter de wagen en ik kon nog zien dat er een paar mensen bezig waren om iemand uit het "drainage-canal" te trekken...maar ik reed door en nam geen foto;s want er stonden wel honderd mensen.....en veel politie met M16 enz....kogelvrije vesten enz enz ...

Vandaag pas genomen...





Gisteravond hoorde ik pas dat er op die plaats een man en zijn vrouw van hun motor werden afgeschoten en ze werden later uit het canal getrokken ...de man dood en de vrouw zwaar gewond met multiple bullet wounds.......

Waarschijnlijk weer drugs related en men zou hier goed af zijn met een soort DUTERTE figuur want het gaat hier steeds slechter worden maar natuurlijk is het goed als die gangs elkaar vermoorden...opgeruimd staat netjes....en de stijl van Duterte hadden ze hier ook een aantal jaren geleden door middel van de "EQUALIZERS".."Dead Squad".....waarbij bekende police caracters weren uitgeroeid..... :jajaja: :jajaja: :thumb:



"Next time you're fucking dead asshole...stay out of drugs"......and get the hell out of my city...you hear me?.. :thumb: :thumb:


"MAKE MY DAY"


pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 november 2015, 12:47:28
Gistermiddag omstreeks 1400 uur reed ik naar huis op den motor en zag een commotion op de Ej Blanco extension en een politieman maande mij aan om te stoppen maar ik begreep hem niet helemaal en hij liet me toch doorgaan na het zien van een camouflage motor.... :thumb: :happy:

Ik dacht dat er een ongeluk was geweest want ik zag een ambulance en een schoen op het midden van de weg.

Het brancard lag op de weg vlak achter de wagen en ik kon nog zien dat er een paar mensen bezig waren om iemand uit het "drainage-canal" te trekken...maar ik reed door en nam geen foto;s want er stonden wel honderd mensen.....en veel politie met M16 enz....kogelvrije vesten enz enz ...

Vandaag pas genomen...





Gisteravond hoorde ik pas dat er op die plaats een man en zijn vrouw van hun motor werden afgeschoten en ze werden later uit het canal getrokken ...de man dood en de vrouw zwaar gewond met multiple bullet wounds.......



   komt in de gazet of niet zondag ?
   hier een paar fotos.....

 
 

pierrevanwies



Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 november 2015, 13:18:30
Nog een Binay de laan uit geknikkerd..... :thumb: :thumb: :happy:





Abi en Junjun kunnen het nu gaan uitvechten wie de sjerp van burgemeester mag om doen in Makati :lachen:


SC reverses Ombudsman suspension of Junjun

http://www.philstar.com/headlines/2015/11/11/1520651/sc-reverses-ombudsman-suspension-junjun


bananacreek


bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag 10 november 2015, 19:35:41
Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 november 2015, 12:47:28
Gistermiddag omstreeks 1400 uur reed ik naar huis op den motor en zag een commotion op de Ej Blanco extension en een politieman maande mij aan om te stoppen maar ik begreep hem niet helemaal en hij liet me toch doorgaan na het zien van een camouflage motor.... :thumb: :happy:

Ik dacht dat er een ongeluk was geweest want ik zag een ambulance en een schoen op het midden van de weg.

Het brancard lag op de weg vlak achter de wagen en ik kon nog zien dat er een paar mensen bezig waren om iemand uit het "drainage-canal" te trekken...maar ik reed door en nam geen foto;s want er stonden wel honderd mensen.....en veel politie met M16 enz....kogelvrije vesten enz enz ...

Vandaag pas genomen...





Gisteravond hoorde ik pas dat er op die plaats een man en zijn vrouw van hun motor werden afgeschoten en ze werden later uit het canal getrokken ...de man dood en de vrouw zwaar gewond met multiple bullet wounds.......



   komt in de gazet of niet zondag ?
   hier een paar fotos.....

 
 

Ja, mooie foto's.........en ik heb het gevoel dat ze niet rechtstreeks van hun motor in de canal vielen...... :denk: :weetikniet: :weetikniet: