Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het dagelijkse leven van een Klootzak op de Filipijnen?...... :denk: :denk:





Nog MELANOMA FREE?.(2003 in die buurt)... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Er komt hier geen einde aan.... :lachen: :lachen: :thumb:

Probleem is dat tot nu toe de peso niet onder druk kwam te staan..... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Schaken in Robinsons............... :denk: :denk:





Ik kan alleen maar dammen en klaverjassen (vroeger) en (31tigen... :thumb: :thumb: :happy: :happy:)

Monopolie en Mens erger je niet dat deed ik ook redelijk.......... :denk:


bananacreek

.

Mooi vergeleken met de 80-120W floodlights....

Philips had de slogan vroeger: "SPELEN MET LICHT".............


bananacreek

@PVW....het is me gelukt...er zat niemand binnen dus kon ik niet bekijken hoe de ogen afgedekt worden.... :negatief:

Maar ik kon door een open stukje van het raam dit met den telelens goed zien en dan even goed uit het hoofd leren....... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy: :happy: :happy:

"Ok, Mr. what's your name?....Klotsak?...are you from Denmark?"................. :denk: :denk:

"Now cover your right eye with your lefd hand and do not try to cheat me by opening your fingers a little bit because you can be deported for such an offense"..... :jajaja: :jajaja:



Now read from the sign "START HERE" ............ :jajaja: :jajaja: :thumb:



"Go ahead man...don't be shy"...... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :confused2: :confused2:

"Klotsak": "Ratatatatatata....." .... :denk: :confused2:

"Perfect Mr. Klotsak...20/20"..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

"Now take out your Ding a Ling so I can see you piss in this bottle"................. :denk: :denk: :confused2: :run: :run: :run:

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 november 2015, 09:10:08
@PVW....het is me gelukt...er zat niemand binnen dus kon ik niet bekijken hoe de ogen afgedekt worden.... :negatief:

Maar ik kon door een open stukje van het raam dit met den telelens goed zien en dan even goed uit het hoofd leren....... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy: :happy: :happy:

"Ok, Mr. what's your name?....Klotsak?...are you from Denmark?"................. :denk: :denk:

"Now cover your right eye with your lefd hand and do not try to cheat me by opening your fingers a little bit because you can be deported for such an offense"..... :jajaja: :jajaja:



Now read from the sign "START HERE" ............ :jajaja: :jajaja: :thumb:



"Go ahead man...don't be shy"...... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :confused2: :confused2:

"Klotsak": "Ratatatatatata....." .... :denk: :confused2:

"Perfect Mr. Klotsak...20/20"..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

"Now take out your Ding a Ling so I can see you piss in this bottle"................. :denk: :denk: :confused2: :run: :run: :run:
Nice work Creek

Binnenkort ben ik ook aan de beurt

Nu maar hopen dat ze niet elke dag een ander bordje gebruiken :lachen:

bananacreek

Dan een week voor de test een andere foto maken en spiekbriefjes maken of op de hand schrijven enz.......ik had vroeger een 10 voor 'ketels en turbines' tijdens het PBNA examen in Arnhem voor "Werktuigkundigen in Centrales" 

Ik had toen gewoon de boeken open in de tas naast de bank en ik weet echt niet meer hoe ik dat flikte.... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Beter met de techniek nu available een oortelefoontje op de cellphone en dan regelmatig de lijnen " afspelen"......HCKHD....ZHCSR.....20/20 is voldoende.


bananacreek

Volgende week ga ik een test doen (of maximaal 15 dagen voor het verlengen van het rijbewijs) en als het niet GEWOON goed gaat dan maar de zaak een ietsje belazeren....(verkeerd woord)....zeg maar " scientifically re-arrangement" .................... :thumb: :thumb: :thumb: :denk: :denk: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :picsplease: :picsplease: :picsplease: