Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gisteren liep ik langs een vrouw van middelbare leeftijd en haar portomainnee viel uit haar tas en ik verwittigde haar door te zeggen en te wijzen: "Immo nang?"... :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

Ze keek me een tiende van een seconde aan en pakte de portomawhatever van de sidewalk en stopte die in haar tas en liep gewoon weg zonder ook maat iets te zeggen....ik zei met een hoger volume: "SALAMAT" ?

Ze zei wederom niets en ik zette het volume voluit en riep: "Val jij maar hartstikke dood arrogante rotkip"................ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

Een beetje dankbaarheid zou geen kwaad kunnen en de volgende portomanieea die ik vind gaat in mijn zak..... :lachen: :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Vandaag even naar Bais geweest en hier even brood en coke light genomen...coke zelf meegenomen want op vele plaatsen zoals bakeries verkopen ze geen Coke O of Light...... :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:



Korte video volgt later .....

bananacreek

Weer een checkpoint tussen Bais en Tanjay.....en aan beide kanten wachtende "zwartrijders"........wat een risiko die gaten nemen...als je iemand kapot rijdt dan betaal je soms jaren lang enorme bedragen plus de kosten in de rechtbank ...en voor de andere partij...je kan geen veren plukken van een kale kip.... :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Nieuwe postal ID en wordt naar Manila verzonden en duurt 21 dagen............... :denk: :denk:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  4 november 2015, 13:58:41
Weer een checkpoint tussen Bais en Tanjay.....en aan beide kanten wachtende "zwartrijders"........wat een risiko die gaten nemen...als je iemand kapot rijdt dan betaal je soms jaren lang enorme bedragen plus de kosten in de rechtbank ...en voor de andere partij...je kan geen veren plukken van een kale kip.... :neeneenee: :neeneenee:



Foto met telelens genomen om moeilijkheden te voorkomen....en nog kijken ze..... :denk: :denk: