Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: toyoke op donderdag 29 oktober 2015, 20:41:01
Citaat van: bananacreek op woensdag 28 oktober 2015, 14:35:28
Een lashelm met sunsolar?................ :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



:crazy: :crazy: ja hoor creek ge moet verstaan dat een lashelm met automatisch verduisterings scherm met een batterijtje werkt en om dit batterijtje opte laden dient het ingebouwd solar paneeltje
Ik wist het ook niet maar toen ik de eerste keer het scherm gebruikte werkt het (scherm) niet donker mijn ogen wel van de lasvlam  :haha: dan maa reens de instructies gelezen en moest het eerst 1 uur in open daglicht of zon leggen voor op te laden en daarna alles perfect , dus ook het scherm wegleggen op een klare plaats en het is steeds gebruiks klaar .
Mijn scherm komt van  :nederlandsevlag: freetech equipment

:applaus:

In principe heeft u degelijk gelijk want dat soort helmen schijnt een stroomvoorziening te hebben... :hoedjeaf: :hoedjeaf:.. :denk: :ikkeniebegrijp:

Lees hier ook:

http://www.vynckier.biz/nl/lashelmen/protect550

39 euros is zeker niet gek voor zoiets.... :thumb: :thumb:


bananacreek

Proberen W10 op een oudere computer te zetten maar de flashdrive wordt niet in de bio herkend omdat het tussen [   ] staat en disabled is.......... :run: :run: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:



Op de notebook nu geen probleem en upgrade gebruiken....loopt nu....(prepairing 47%)..... :denk: :denk: :denk:


Soms wordt je hier doodziek van vooral als je geen geduld en geen verstand hebt..... :crazy: :crazy: :crazy: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

We're getting a few things ready......(not me...Win10 enterprise 64x)....... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

Lisence terms...accept... :thumb:

Making sure you are ready to install (Holy St. Peter please not a brown out now?)

"Ik zal er over nadenken....je ziet het vanzelf wel".... :denk: :denk:


19.42 en zit hier te trillen op mijn oude benen....... :denk: :denk: :denk:

Verdomme....er staan Jehova witnesses buiten te roepen......

St. Peter????......... :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:

Ready to install....... :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

Wordt vervolgd.......... :atyourservice:

bananacreek


bananacreek

Nu ook vandaag op Davao airport bullets gevonden in de koffer van een businessman..... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 oktober 2015, 15:14:07
Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 oktober 2015, 12:50:27


Soms lange rijen wachtenden..... :jajaja:



Foutje wegens verstandsverbijstering.................... :crazy: :crazy:

Kon niet met mijn Win10 flashdrive "booten" op de W8 computer............... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:



Bewijsvoering..... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 oktober 2015, 12:43:54
Proberen W10 op een oudere computer te zetten maar de flashdrive wordt niet in de bio herkend omdat het tussen [   ] staat en disabled is.......... :run: :run: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:



Op de notebook nu geen probleem en upgrade gebruiken....loopt nu....(prepairing 47%)..... :denk: :denk: :denk:


Soms wordt je hier doodziek van vooral als je geen geduld en geen verstand hebt..... :crazy: :crazy: :crazy: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

We're getting a few things ready......(not me...Win10 enterprise 64x)....... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

Lisence terms...accept... :thumb:

Making sure you are ready to install (Holy St. Peter please not a brown out now?)

"Ik zal er over nadenken....je ziet het vanzelf wel".... :denk: :denk:


19.42 en zit hier te trillen op mijn oude benen....... :denk: :denk: :denk:

Verdomme....er staan Jehova witnesses buiten te roepen......

St. Peter????......... :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:

Ready to install....... :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

Wordt vervolgd.......... :atyourservice:





Na restart gelijk de flashdrive eruit ander weer een install omdat de notebook op USB boot..... :denk: :denk:

:denk: :denk: :denk:................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Bijna 70 en toch nog dingen moeten leren?........oepssss....another restart...even van de kijkenden zijn....alles is grijs......alleen de richtingaanwijzer knippert.....weer upgrading...30%...so far so good en dan straks de crack nog?...... :denk: :denk: