Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

PLEASE CIRCULATE THIS NOTICE TO YOUR FRIENDS AND FAMILY ON YOUR CONTACT LIST.

In the coming days, you should be aware...

Do not open any message with an attachment called: "....INVITATION FACEBOOK...", regardless of who sent it.

It is a virus that opens an Olympic torch that burns the whole hard disc C of your computer. This virus will be received from someone you had in your address book.
That's why you should send this message to all your contacts.  It is better to receive this email 25 times than to receive the virus and open it.

If you receive E-MAIL called: "Invitation FACEBOOK", though sent by a friend, do not open it and delete it immediately. CNN said it is a new virus discovered recently and that has been classified by Microsoft as the most destructive virus ever.

It is a Trojan Horse that asks you to install an adobe flash plug-in.  Once you install it, it's all over. And there is no repair yet for this kind of virus. This virus simply destroys the Zero Sector of the Hard Disc, where the vital information of their function is saved.
 


:denk: :denk:.... :weetikniet: :weetikniet:





 
 
 


 
 


 



 






 






toyoke

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 oktober 2015, 14:35:28
Een lashelm met sunsolar?................ :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



:crazy: :crazy: ja hoor creek ge moet verstaan dat een lashelm met automatisch verduisterings scherm met een batterijtje werkt en om dit batterijtje opte laden dient het ingebouwd solar paneeltje
Ik wist het ook niet maar toen ik de eerste keer het scherm gebruikte werkt het (scherm) niet donker mijn ogen wel van de lasvlam  :haha: dan maa reens de instructies gelezen en moest het eerst 1 uur in open daglicht of zon leggen voor op te laden en daarna alles perfect , dus ook het scherm wegleggen op een klare plaats en het is steeds gebruiks klaar .
Mijn scherm komt van  :nederlandsevlag: freetech equipment

:applaus:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 oktober 2015, 14:48:27
Hier beginnen ze ook een ACES hospital te bouwen (Daro, tegenover de vrijwillige Chinese brandweer) en het verhaal ging vandaag dat als wanneer je 200 duizend pesos betaald dan zou je een contract krijgen om wanneer dan ook zonder betaling in dat hospital te mogen worden opgenomen en wat er ook bij komt.... :denk: :denk:

Moet dat nog allemaal uitzoeken wat daar van waar is...want een verhaal kan rare sprongen maken hier... :lachen: :lachen:



Het hospital gaat 1 billion pesos kosten en ze hebben nu 500 million en de tweede 500 million zou in het laadje gebracht moeten worden door onder andere "SHARE PLANS" maar de grote vraag wordt hoe ze later de eventuele dividenten gaan terug betalen aan de shareholders.

In principe is dit plan op dit moment illegaal want er is geen consent/license van de SEC (Security and Exchange Commission) want zulks zou alleen maar mogen als waneer het gebouw er al staat en hier staat alleen een boom..... :denk: :denk:

Daarnaast zitten er een hoop haken en ogen aan en er is (nog) geen website van ACE Doctors en ACE eydoctors heeft hier totaal niets mee te maken...

Dan komt straks ook de vraag...mogen ook mensen van 60 jaar en hoger meedoen onder dezelfde voorwaarden?

Die voorwaarden zijn helemaal nog niet bekend voor zover ik kan zien......nog allemaal een duistere zaak.


bananacreek


bananacreek

Citaat van: toyoke op donderdag 29 oktober 2015, 20:41:01
Citaat van: bananacreek op woensdag 28 oktober 2015, 14:35:28
Een lashelm met sunsolar?................ :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



:crazy: :crazy: ja hoor creek ge moet verstaan dat een lashelm met automatisch verduisterings scherm met een batterijtje werkt en om dit batterijtje opte laden dient het ingebouwd solar paneeltje
Ik wist het ook niet maar toen ik de eerste keer het scherm gebruikte werkt het (scherm) niet donker mijn ogen wel van de lasvlam  :haha: dan maa reens de instructies gelezen en moest het eerst 1 uur in open daglicht of zon leggen voor op te laden en daarna alles perfect , dus ook het scherm wegleggen op een klare plaats en het is steeds gebruiks klaar .
Mijn scherm komt van  :nederlandsevlag: freetech equipment

:applaus:

In de foto is een bouwhelm met een electric fan om het hoofd koel te houden powered bij solar panel....maar ik sprak van electrisch lassen en daar komt geen vlam bij te pas.............. :hoedjeaf:


bananacreek

Weer zwaar kloten met dat internet hier...... :negatief: :negatief:



Dus toch weer gelogen?.... :run: :run: :run:






bananacreek