Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Goed voor mij dat hij niet van de motor afsprong en me achterna rende...hij was woest en ik wilde alleen iets achter hem pakken...... :run: :run: :run: :run:


Herbie

Citaat van: bananacreek op zondag 18 oktober 2015, 10:52:57
Goed voor mij dat hij niet van de motor afsprong en me achterna rende...hij was woest en ik wilde alleen iets achter hem pakken...... :run: :run: :run: :run:



Je mag het zekers zijn, zo'n jongens kunnen goed rollen (lopen) :floet: Je hebt toch een gevaarlijk beroep hoor.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Problemen..... :jajaja: :jajaja:

De witte is een rugborstel die ik 15 jaar geleden in Lee Plaza kon kopen................ :happy: :happy:



Maar de borstelharen zijn versleten...... :negatief: :negatief:

Nu een nieuwe WC borstel gekocht (blauw.. :happy: :happy:) en geprobeerd om mijn rug te wassen met zeep...resultaat......een pijniging..... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:

Nou vraag ik me toch werkelijk af hoe de andere leden hun rug wassen..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

Citaat van: Herbie op zondag 18 oktober 2015, 10:58:19
Citaat van: bananacreek op zondag 18 oktober 2015, 10:52:57
Goed voor mij dat hij niet van de motor afsprong en me achterna rende...hij was woest en ik wilde alleen iets achter hem pakken...... :run: :run: :run: :run:



Je mag het zekers zijn, zo'n jongens kunnen goed rollen (lopen) :floet: Je hebt toch een gevaarlijk beroep hoor.

Zeer gevaarlijk..... en ik ben bij de vakbond geweest en die laten me barsten...geen gehoor...die krijgen waarschijnlijk smeergeld onder den tafel betaald?...... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 18 oktober 2015, 10:58:50
Problemen..... :jajaja: :jajaja:

De witte is een rugborstel die ik 15 jaar geleden in Lee Plaza kon kopen................ :happy: :happy:



Maar de borstelharen zijn versleten...... :negatief: :negatief:

Nu een nieuwe WC borstel gekocht (blauw.. :happy: :happy:) en geprobeerd om mijn rug te wassen met zeep...resultaat......een pijniging..... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:

Nou vraag ik me toch werkelijk af hoe de andere leden hun rug wassen..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Voor meer duidelijkheid:....er zijn hier geen "bad-borstels"  te koop in de "City of gentle Bullets"..... :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

T-shirt laten printen voor de disco....@ 2x P140=280.... :thumb: :happy:

Front


Rear

solar

Citaat van: bananacreek op zondag 18 oktober 2015, 11:05:50
T-shirt laten printen voor de disco....@ 2x P140=280.... :thumb: :happy:

Front


Rear

Inclu t-shirt of moet je die zelf leveren ?
OOk in de maat XXXL?

bananacreek

Goedkoopste is om het t-shirt zelf mee te brengen maar ik weet niet of ze xxxxxxl verkopen...ik gebruik small...

Design vind je op internet en zet dat op een flashdrive en dat kopieren ze voor het printen...

Tot nu toe is er geen enkele print verdwenen of zelfs vervaagd tijdens het HANDWASSEN....ik heb hier geen electrische wasmachine en alleen maar een " human washing machine" ........... :jajaja:

Twee Zanussi wasmachines .............. :lachen: :denk: (ze zijn beide inmiddels getrouwd met een  :smiley-philippines: centrifuge)... :lachen: :jajaja: :jajaja:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 18 oktober 2015, 10:58:50
Problemen..... :jajaja: :jajaja:

De witte is een rugborstel die ik 15 jaar geleden in Lee Plaza kon kopen................ :happy: :happy:



Maar de borstelharen zijn versleten...... :negatief: :negatief:

Nu een nieuwe WC borstel gekocht (blauw.. :happy: :happy:) en geprobeerd om mijn rug te wassen met zeep...resultaat......een pijniging..... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:

Nou vraag ik me toch werkelijk af hoe de andere leden hun rug wassen..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:




Mijn suggestie is om het rug was probleem eens voor te leggen aan de charmante serveersters van "Why Not". Mogelijk dat één van hen, of meerdere, graag een fijne oplossing aandragen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"