Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Budgie op donderdag 15 oktober 2015, 21:37:40
Citaat van: bananacreek op donderdag 15 oktober 2015, 13:24:22
Begrijp niet waarom dat Maria beeld er nu altijd bij moet..... :denk: :denk:





Vraag dat dan maar eens aan je vriend Petrus voor je naar boven gaat want als je dat niet weet schopt hij je de trap af  :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :benweg:

Ik heb hem net gebeld en ik kreeg te horen dat hij niet anders had verwacht van een Klootzak zoals ik en ik krijg geen strafpunten maar ik moet wel naar den zondagschool voor een spoedcursus Bijbelse geschiedenis.... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 16 oktober 2015, 00:50:39
Space ambassador, Lucifer among Philippines' presidential hopefuls

http://www.bangkokpost.com/news/asean/731264/space-ambassador-lucifer-among-philippines-presidential-hopefuls

Miriam krijgt stevige concurrentie  :lachen: :applaus: :lachen:


Tot nu toe zijn er 156 candidaten voor de presidency............ :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:





Ik heb tot 10 december de tijd ........... :denk: :denk: :denk:..................... :weetikniet:. :weetikniet:


bananacreek

.


"Mr. Speaker...I would like you to request the Admin team of this forum to ban this so called "Bananacreek" for he belongs in a mental hospital".... :crazy: :crazy: :halt: :halt: :banned: :banned: :banned: :banned:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Elke dag een parade....de hele stad zat potdicht met verkeer........... :lachen: :lachen:


bananacreek