Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Herbie op zondag 11 oktober 2015, 10:34:45
Citaat van: bananacreek op zaterdag 10 oktober 2015, 16:02:56
Nee hoor...degenen die niet de juiste papieren hebben moeten hun motor of voertuig inleveren en achterlaten..en alleen op vertoon van de juiste documenten wordt het voertuig vrijgegeven........ :jajaja:

Wat dat betreft gaat het redelijk want een iedereen zou toch ergens moeten beseffen dat het rijden zonder geldige papieren gevaarlijk kan worden betreffende de betaling van verkeers slachtoffers....

Maar er zijn niet al teveel checkpoints....wegens gebrek aan personeel en budged..........(t)... :weetikniet: :weetikniet:)

Ga maar na...alleen hier in Dumaguete meer dan zestigduizend motorfietsen....en daarvan 40 procent geen rijbewijs of registration?.... :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg:

Sibulan (grenst aan Dumaguete)


Dumaguete


Ik bedoel die 80 die stoppen en wachten om verder te rijden, tot de politie weer weg is kunnen ze toch ook pakken. Onmiddellijk 80 motor minder op straat

Nee, normaal doen ze dat niet want dat zouden achtervolgingen kunnen worden....dan worden ze aangeklaagd wegens geweldpleging..........ik heb wel een keer gezien dat er iemand door reed na het stopteken te negeren en dan zijn er meestal drugs/wapens problemen en dan schieten ze eerst voordat ze een achtervolging beginnen............. :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 10 oktober 2015, 23:47:34
https://www.youtube.com/watch?v=WKAyeMTbDpo&index=12&list=PLpcmO9WsfgntP7jz-sX5GtIZtH5lTr1Do

Op zondagochtend luister ik nederlands Hervormde muziek   :thumb:op youtube bij gebrek aan een kerk hier in  :smiley-philippines:


Wat dat betreft hebben katholieke   :nederlandsevlag: het hier beter getroffen   :jajaja:


  En dat is eigenlijk het enige dat ik van nederland mis, hoewel een zak drop zou ook wel smaken    :lachen:

Ze hebben toch van alles hier?...born again...Jehova Witness....Calvary....7th Advent........het barst hier van de geloofsovertuigingen en de kerkjes komen uit de grond als wilde wortelen...Dan kan je toch kiezen?..... :denk: :denk:

bananacreek

Voor de drop en het vakantiegeld en de dertiende maand van dit forum.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Het huis en Karaoke van een Noor in San Miguel, Bacong....maar de Karaoke staat er nog want alleen de bovenverdieping is verbrand...... :denk: :denk:





[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qTLOXxNGacY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Ok...mijlpaal bereikt en tijd voor 5 jaar vakantie....en de meesten zullen zeggen..."Ok klootzak sodemieter maar op met al dat slappe gezemel want je bent altijd maar   :offtopic: :offtopic: :offtopic:"..... :jajaja: :jajaja:

:hoedjeaf: :hoedjeaf:............... :atyourservice: :atyourservice: :run: :run: :run: :run: :run:




bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 10 oktober 2015, 23:47:34
https://www.youtube.com/watch?v=WKAyeMTbDpo&index=12&list=PLpcmO9WsfgntP7jz-sX5GtIZtH5lTr1Do

Op zondagochtend luister ik nederlands Hervormde muziek   :thumb:op youtube bij gebrek aan een kerk hier in  :smiley-philippines:


Wat dat betreft hebben katholieke   :nederlandsevlag: het hier beter getroffen   :jajaja:


  En dat is eigenlijk het enige dat ik van nederland mis, hoewel een zak drop zou ook wel smaken    :lachen:

"The Great Psalms"........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/a7ZJI_EIXJw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op zondag 11 oktober 2015, 12:46:26
Het huis en Karaoke van een Noor in San Miguel, Bacong....maar de Karaoke staat er nog want alleen de bovenverdieping is verbrand...... :denk: :denk:






  de karaoke en inboedel van de sari-sari werd op straat gesleurd....en gered    :applaus: 

  de brandweer van bacong is al in aantocht,moest maar 2km rijden .

    .

  bron// pvw&sg    :biggrinn:

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zondag 11 oktober 2015, 12:40:20
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 10 oktober 2015, 23:47:34
https://www.youtube.com/watch?v=WKAyeMTbDpo&index=12&list=PLpcmO9WsfgntP7jz-sX5GtIZtH5lTr1Do

Op zondagochtend luister ik nederlands Hervormde muziek   :thumb:op youtube bij gebrek aan een kerk hier in  :smiley-philippines:


Wat dat betreft hebben katholieke   :nederlandsevlag: het hier beter getroffen   :jajaja:


  En dat is eigenlijk het enige dat ik van nederland mis, hoewel een zak drop zou ook wel smaken    :lachen:

Ze hebben toch van alles hier?...born again...Jehova Witness....Calvary....7th Advent........het barst hier van de geloofsovertuigingen en de kerkjes komen uit de grond als wilde wortelen...Dan kan je toch kiezen?..... :denk: :denk:


Klopt Bananacreek , ze hebben hier in  :smiley-philippines: :smiley-philippines:   veel  kerken  :thumb: Alleen ja die Nederlands  Hervormde was ik nog niet tegengekomen   :lachen:

misschien iets voor de toekomst  ?  Kerk beginnen kan lucratief zijn hier  :biggrinn:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 11 oktober 2015, 13:51:03
Citaat van: bananacreek op zondag 11 oktober 2015, 12:46:26
Het huis en Karaoke van een Noor in San Miguel, Bacong....maar de Karaoke staat er nog want alleen de bovenverdieping is verbrand...... :denk: :denk:






  de karaoke en inboedel van de sari-sari werd op straat gesleurd....en gered    :applaus: 

  de brandweer van bacong is al in aantocht,moest maar 2km rijden .

    .

  bron// pvw&sg    :biggrinn:

Ja, inderdaad dat brand lekker.... :negatief:..en ik denk dat de Noor een hartaanval kreeg toe hij dit in Norwegen vernam.... :denk:

De KARAOKE (Videoke) is gered?...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

De buren hopen zeker dat zulks niet het geval was..................... :run: :run: :run:





The show must go on............... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: