Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Twee Indiers (Bombai genoemd hier) aan het gillen om hun geld.....

Die doen aan de ILLEGAL 5-6 lending en spreken vloeiend Cebuano en die aan de linkerkant zit hier al jaren...ik vind het onvriendelijke gasten ... :negatief: :negatief:


bananacreek

In een dive-shop op San Jose Extension.....UV protected?... :weetikniet: :weetikniet:

Peperduur @P2850.............. :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:




bananacreek


bananacreek

De vergelijking met de Muppet Show komt van sommige lokale  :smiley-philippines: bewoners in Dumaguete en is niet mijn idee..... :lachen: :lachen:



Natuurlijk doen ze goed werk.... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:


bananacreek


Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 oktober 2015, 12:24:06
Woensdag was er een checkpoint een paarkm voor Bais en ik vond het al vreemd dat er aan beide kanten wel 80 motoren stonden te wachten en ik vroeg aan de policeman die mij controleerde waarom em die zei dat die mensen hoogstwaarschijnlijk niet in het bezit waren van de juiste papieren..... :negatief: :negatief:

Zeer gevaarlijk want geen enkele verzekering betaald uit als de verzekerde bijvoorbeeld geen rijbewijs heeft en soms kan je van een kale kip niet plukken........ :run: :run: :run:





Ze weten toch dat ze geen papieren hebben en toch pakken ze ze niet op, niet de doen :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Nee hoor...degenen die niet de juiste papieren hebben moeten hun motor of voertuig inleveren en achterlaten..en alleen op vertoon van de juiste documenten wordt het voertuig vrijgegeven........ :jajaja:

Wat dat betreft gaat het redelijk want een iedereen zou toch ergens moeten beseffen dat het rijden zonder geldige papieren gevaarlijk kan worden betreffende de betaling van verkeers slachtoffers....

Maar er zijn niet al teveel checkpoints....wegens gebrek aan personeel en budged..........(t)... :weetikniet: :weetikniet:)

Ga maar na...alleen hier in Dumaguete meer dan zestigduizend motorfietsen....en daarvan 40 procent geen rijbewijs of registration?.... :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg:

Sibulan (grenst aan Dumaguete)


Dumaguete

jamietagabundok

https://www.youtube.com/watch?v=WKAyeMTbDpo&index=12&list=PLpcmO9WsfgntP7jz-sX5GtIZtH5lTr1Do

Op zondagochtend luister ik nederlands Hervormde muziek   :thumb:op youtube bij gebrek aan een kerk hier in  :smiley-philippines:


Wat dat betreft hebben katholieke   :nederlandsevlag: het hier beter getroffen   :jajaja:


  En dat is eigenlijk het enige dat ik van nederland mis, hoewel een zak drop zou ook wel smaken    :lachen:

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 10 oktober 2015, 16:02:56
Nee hoor...degenen die niet de juiste papieren hebben moeten hun motor of voertuig inleveren en achterlaten..en alleen op vertoon van de juiste documenten wordt het voertuig vrijgegeven........ :jajaja:

Wat dat betreft gaat het redelijk want een iedereen zou toch ergens moeten beseffen dat het rijden zonder geldige papieren gevaarlijk kan worden betreffende de betaling van verkeers slachtoffers....

Maar er zijn niet al teveel checkpoints....wegens gebrek aan personeel en budged..........(t)... :weetikniet: :weetikniet:)

Ga maar na...alleen hier in Dumaguete meer dan zestigduizend motorfietsen....en daarvan 40 procent geen rijbewijs of registration?.... :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg:

Sibulan (grenst aan Dumaguete)


Dumaguete


Ik bedoel die 80 die stoppen en wachten om verder te rijden, tot de politie weer weg is kunnen ze toch ook pakken. Onmiddellijk 80 motor minder op straat
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.