Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

HMAS ARUNTA Australia)


VS

Philippine Royal Navy........ :denk:
K.....


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 oktober 2015, 10:44:26
Een aantal dagen geleden werd er gesproken over inbrekers en of je wel of niet het recht zou hebben om ze te verdelgen of thee moest gaan drinken met ze... :jajaja: :jajaja:

Vandaag vernam ik dat een aantal onbekende personen hadden huisgehouden in het andere leegstaande huis hetgeen eigendom is van mijn ex en mijzelf....

Ze braken door de ceiling aan de buitenkant (dus de tralies in dat geval totaal nutteloos) ( wie had die tralies geinstaleerd?....ene Klootzak in 1987... :denk: :confused2: :floet: :weetikniet: :weetikniet:)



Daarna kwamen ze door een manhole in de cr naar de begane grond en openden de deuren........... :lachen:................ :run: :run: :run: :run:

Waar waren ze op uit? Het huis stond leeg en allen een afzuigventilator en de electric waterpump waren daar nog....het ging hun om de koperdraad in de muren en op zolder....want dat brengt nu P180 per kilo op bij de junkshops.....

Dus eerst werden de draden vanaf de meter (user side) verwijderd:



Daarna werden alle stopcontacten en schakelaars weggesloopt en werden de draden gewoon uit de polyflex pijpen getrokken.... :negatief:





Ben er al jaren niet meer in geweest en het viel me mee dat het parket (echt parket) nog in degelijke staat was sinds het gelegd was in 1988.......... :denk:

Na de ontdekking zijn ze naar de politie geweest vroeg ik?...."No ...the police doesn't give a fuck"..... :denk: :denk:

Fingerprinting?....(vroeg ik)........nou dat hebben ze niet en als ze het wel hebben dan wordt zulks niet gebruikt in dit soort zaken.... :lachen: :lachen: :daag: :daag: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :thankyoufw5:

BOTTOMLINE?

IK BEN DE NEDERIGE MENING TOEGEDAAN DAT EEN IEDER DIE ZONDER TOESTEMMING HET HUIS VAN EEN ANDER BETREEDT EN DAARBIJ DE BEDOELING HEEFT OM IETS TE STELEN OF TE VERNIELEN EEN LANGZAME DOOD MAG STERVEN............ :ripba8: :ripba8: :ripba8:???........ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

ER ZIJN HIER IN HET VERLEDEN OOK EEN AANTAL BLANKEN IN HUN HUIS GESTORVEN DOOR OFTEWEL EEN AANTAL KOGELS OF MESSTEKEN DOOR INBREKERS EN IK BLIJF ERBIJ: HET IS JOUW LEVEN OF HET LEVEN VAN DE INBREKER(S) EN DE INBREKERS WETEN VOORUIT WELK RISICO HUN BEROEP MET ZICH MEE BRENGT. DAAROM KOMEN ZE MEER EN MEER GEWAPEND NAAR DE "WERKPLAATS" OM HUN VAK UIT TE OEFENEN......
:negatief: :negatief: :negatief: :moord: :moord: :moord: :moord: :moord: :moord: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

En de naaste buren?............."No we did not hear anything".......ze moeten toch wel vrij lang bezig geweest zij....of ze hebben daar zelfs geslapen?.. :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Dit schip is in 2014 omgebouwd en nu uitgerust met raket lancerings instalaties zoal op de foto in de krant...........



Nog niet omgebouwd............ :denk: :denk:


Eerst moeten de visas omhoog voor de foreigners.... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Woensdag was er een checkpoint een paarkm voor Bais en ik vond het al vreemd dat er aan beide kanten wel 80 motoren stonden te wachten en ik vroeg aan de policeman die mij controleerde waarom em die zei dat die mensen hoogstwaarschijnlijk niet in het bezit waren van de juiste papieren..... :negatief: :negatief:

Zeer gevaarlijk want geen enkele verzekering betaald uit als de verzekerde bijvoorbeeld geen rijbewijs heeft en soms kan je van een kale kip niet plukken........ :run: :run: :run:




bananacreek

Een paar dagen gelden was er een verkeersongeluk in Barangay Banilad waar een Amerikaan bij betrokken was die in een apartment in Barangay Sac-Sac Bacong woont......

De man had 8 gebroken ribben en nog andere verwondingen............... :denk: :run: :run: :run:

Zijn vrouw (of live-in) heeft haar leven te danken dat ze een helm droeg maar heeft onder andere haar heup gebroken op verschillende plaatsen................

Oorzaak: de Amerikaan was dronken.......... :denk: :denk: NOTHING FOLLOWS.........

Ik heb op een keer één gebroken rib gehad toen ik van een ladder viel achter op een jeepney en dat gaf een hoop ellende in de acht weken daarna....




8 gebroken ribben en een gebroken heup wordt een dure zaak voor die man...maar het kan iedereen gebeuren en daar hoef je niet dronken voor te zijn........

bananacreek


bananacreek