Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  4 oktober 2015, 09:40:22
Ze heeft een leuke donkere kleur......... :thumb: :thumb:



Kan natuurlijk ook een "gastarbeider" zijn uit Nigeria of Kenia.....(studenten)........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  4 oktober 2015, 09:41:50
Citaat van: bananacreek op zondag  4 oktober 2015, 09:40:22
Ze heeft een leuke donkere kleur......... :thumb: :thumb:



Kan natuurlijk ook een "gastarbeider" zijn uit Nigeria of Kenia.....(studenten)........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

"Ik pop voor tuition"....?........ :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Wat ik nooit zal begrijpen hier is waarom de buren PLASTIC verbranden......stelletje Klootfietsen..... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run:

Internet foto

boldy

Dan moet je het ze vragen Willem en misschien vertellen ze je het wel  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Daar ben ik te verlegen voor.................... :denk: :denk: :run: :run: :run: :run: :run:

De buren hebben het niet zo hoog op met Muslims.............. :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:.... :run: :run: :run: :run:


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/rx_7sMEBkDo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Kerstboom staat op zolder sedert 5 jaar geleden en nog volledig opgetuigd...ben bang om naar boven te gaan want de geest van mijn ex dwaalt daar rond..... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:





:run: :run: :run: :run: :run: :run: :rennen: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag  4 oktober 2015, 11:47:12
Dan zou ik mezelf laten bekeren tot katoliek  :lachen:

Ik ben Katholiek geweest en werd in Dumaguete gedoopt in de Redemptorist Church door een Ierse priester in 1979............ :denk: :denk:

Wat zal die man een spijt gehad hebben toen hij erachter kwam dat hij de Grootste Klootzak op deze planeet gedoopt had........Halleluja.... :denk: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Vast onder de kabels en niemand wil die kabels iets hoger spannen (telefoon en cable tv).............. :lachen: :lachen: :run: :run: :run: