Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 28 september 2015, 02:22:05
Citaat van: Herbie op zondag 27 september 2015, 19:27:32
Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 10:06:19
Mijn neuske?................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:





Zeg Creek na 37 jaar daar te wonen, getrouwd, en veel huiskeepers gehad. Moeten daar toch kinderen, zelfs al volwassen personen rond lopen, met uw koppeke :denk: :weetikniet: :picsplease:

Zolang Creek daar geen weet van heeft is er niets aan de hand. Zalig zijn de onwetende he.  :biggrinn:

Ben wel af en toe benaderd met het VA (Vaderschaps Verantwoordelijheid) maar de zogenaamde NEUSTEST (zo goed als DNA onder de tafel) deed hun de das om.......... :happy: :happy: :happy:


jamietagabundok

Citaat van: Michaela op dinsdag 29 september 2015, 11:41:04
Mijn laatste bevalling vond plaats in ziekenhuis hier in Nederland. Na de bevalling wilde ik handschoenen voor mijn baby, maar er was inderdaad geen handschoentjes te vinden hier in Nederland, kleine sokken kan ook wat mij betreft. Mijn man wilde daar niks van weten.
En jawel hoor na een paar uurtjes krabde mijn dochtertje op haar gezicht. Het resultaat nu, een lange litteken op haar wang, het verdwijnt niet meer helaas......was ik maar koppig geweest.



En mag ik dan vragen hoe oud het kind in kwestie nu is MIchaela  ?   Want in nederland word altijd gezegd onzin die handschoentjes , want krabben laat geen littekens na

Michaela

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag 29 september 2015, 15:05:21
Citaat van: Michaela op dinsdag 29 september 2015, 11:41:04
Mijn laatste bevalling vond plaats in ziekenhuis hier in Nederland. Na de bevalling wilde ik handschoenen voor mijn baby, maar er was inderdaad geen handschoentjes te vinden hier in Nederland, kleine sokken kan ook wat mij betreft. Mijn man wilde daar niks van weten.
En jawel hoor na een paar uurtjes krabde mijn dochtertje op haar gezicht. Het resultaat nu, een lange litteken op haar wang, het verdwijnt niet meer helaas......was ik maar koppig geweest.



En mag ik dan vragen hoe oud het kind in kwestie nu is MIchaela  ?   Want in nederland word altijd gezegd onzin die handschoentjes , want krabben laat geen littekens na

Zij is onlangs 7 jaar geworden vorige week.
Hier op deze foto is zij jonger, ongeveer 3 jaar oud.

klik op de foto om het te vergroten en je ziet de litteken op haar linkerwang. Krabben laat dus littekens na, het was ook een diepe snee omdat haar nageltjes lang en scherp waren.

jamietagabundok

Is toch wel heel uitzonderlijk denk ik een diepe snee van nageltjes  ?    En zij is half  :smiley-philippines: ?  ja ik vraag het want het lichte haar valt mij wel op   :thumb:

Michaela

Citaat van: jamietagabundok op woensdag 30 september 2015, 12:44:12
Is toch wel heel uitzonderlijk denk ik een diepe snee van nageltjes  ?    En zij is half  :smiley-philippines: ?  ja ik vraag het want het lichte haar valt mij wel op   :thumb:


Klopt, zij is half-half  :lachen: Onze twee oudste hebben donkere haar, alleen dit jongste heeft een iets lichtere haar, maar het wordt ook geleidelijk donker.
Het was een diepe snee omdat haar nageltjes lang en scherp waren, en ik denk omdat zij inderdaad nog geen controle heeft over haar handjes, was ook gebeurt vlak na de bevalling toen wij aan het uitrusten waren.
Nu heeft zij er geen last van die litteken, maar in de toekomst misschien wel. :weetikniet:

bananacreek

Kon mijn ogen niet geloven maar het is van den waarheden zijn.............. :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

De man deed twee overvolle EETLEPELS suiker in zijn gas met coffee....en zoop het op........... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hiernaast komt een nieuwe disco en is het eigendom (dure huur) van een brit en zijn  :smiley-philippines: vriendin  en ongeveer 1/5 van het oppervlak (disco gedeelte van de Why Not) en de vrouw kon mij omdat ze me maandag avond platen zag draaien omdat ze daar kwamen spioneren (dat gebeurt hier vaak).........



Voor "All Souls"dat willen ze open..... :denk: :denk:



Twee nieuwe disco's nu en dan maar kijken hoelang ze het volhouden want het onderhoud van een disco met aangelegenheden is peperduur want elke dag gaan dingen kaput (meestal chinese makelij).......... :denk: :denk: