Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

Citaat van: Pinocchio op maandag 28 september 2015, 08:22:33
Wat we hier zoal meemaken is niet te geloven:

Pilot, lone passenger safe as Cessna plane makes emergency landing in Negros Oriental

http://www.interaksyon.com/article/118101/pilot-lone-passenger-safe-as-cessna-plane-makes-emergency-landing-in-negros-oriental

     Se' hier is ie dan,paar km van hier....    :jajaja:  .

   
   

   

jamietagabundok

Citaat van: Luc op maandag 28 september 2015, 01:48:39
Citaat van: jamietagabundok op maandag 28 september 2015, 01:19:44
Ja , ik snap het het , maar zijn  :eu:  babies dan anders ?  Want die hebben die handschoentjes niet  :confused2:

Toch wel hoor  :jajaja:

http://www.baby-dump.be/index.php?page=baby-wanten


Ja , dat ze te koop zijn in  Europa ook geloof ik wel, ik heb in heel mijn leven helaas nog nooit een baby gezien in Nederland dan die ze droeg ?   Maar misschien bij onze allochtone  landgenoten en aziaten in Nederland wel.

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 16:37:10
Die baby was niet van haar en dat was een originele melkfabriek met volle melk.......... :thumb: :happy: :happy:






  Geen baby , maar toch een melkfabriek ?  Dat moet je dan toch maar uitleggen Bananacreek ?  Ik weet er niet zo veel van, maar vrouwen zonder baby staan toch droog ?

Tenminste de mijne wel , hoe hoogzwanger ze ook is , de melkfabriek is ( nog ) niet productie   :lachen:

Luc

Citaat van: jamietagabundok op maandag 28 september 2015, 15:46:52
Citaat van: Luc op maandag 28 september 2015, 01:48:39
Citaat van: jamietagabundok op maandag 28 september 2015, 01:19:44
Ja , ik snap het het , maar zijn  :eu:  babies dan anders ?  Want die hebben die handschoentjes niet  :confused2:

Toch wel hoor  :jajaja:

http://www.baby-dump.be/index.php?page=baby-wanten


Ja , dat ze te koop zijn in  Europa ook geloof ik wel, ik heb in heel mijn leven helaas nog nooit een baby gezien in Nederland dan die ze droeg ?   Maar misschien bij onze allochtone  landgenoten en aziaten in Nederland wel.

Jawel, dat wordt hier ook gedaan als de baby zich te fel krabt. Zeker als die last heeft van eczeem. In Oost-Europa pakken ze een pasgeboren baby zelfs in als een mummie. Inbakeren heet dat.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

jamietagabundok


Michaela

Mijn laatste bevalling vond plaats in ziekenhuis hier in Nederland. Na de bevalling wilde ik handschoenen voor mijn baby, maar er was inderdaad geen handschoentjes te vinden hier in Nederland, kleine sokken kan ook wat mij betreft. Mijn man wilde daar niks van weten.
En jawel hoor na een paar uurtjes krabde mijn dochtertje op haar gezicht. Het resultaat nu, een lange litteken op haar wang, het verdwijnt niet meer helaas......was ik maar koppig geweest.

jiggy

Citaat van: Michaela op dinsdag 29 september 2015, 11:41:04
Mijn laatste bevalling vond plaats in ziekenhuis hier in Nederland. Na de bevalling wilde ik handschoenen voor mijn baby, maar er was inderdaad geen handschoentjes te vinden hier in Nederland, kleine sokken kan ook wat mij betreft. Mijn man wilde daar niks van weten.
En jawel hoor na een paar uurtjes krabde mijn dochtertje op haar gezicht. Het resultaat nu, een lange litteken op haar wang, het verdwijnt niet meer helaas......was ik maar koppig geweest.

Ja, inderdaad. Mijn kinderen zijn nu mid-dertigers en toen zij geboren werden waren zulke handschoentjes nog een algemeen gebruik hier....
Nu kom ik niet zo vaak meer in materniteiten  :biggrinn: dus weet ik niet of dit nu in onbruik is geraakt of niet.

bananacreek

Citaat van: Herbie op zondag 27 september 2015, 19:27:32
Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 10:06:19
Mijn neuske?................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:





Zeg Creek na 37 jaar daar te wonen, getrouwd, en veel huiskeepers gehad. Moeten daar toch kinderen, zelfs al volwassen personen rond lopen, met uw koppeke :denk: :weetikniet: :picsplease:

Uit het 20 jaar huwlijk werd één zoon geboren en die is helaas op 20 jarige leeftijd overleden aan "Glioma Blastoma Multiforma Grade IV" Brain Cancer en dat is een snelle killer want als de symptomen komen is het meestal al te laat... :ripba8:
Grade IV is het grote probleem.....



Hij werd met SINUSITIS diagnosed en tien dagen daarna overleed hij......... :ripba8:

Ik heb nog nooit een huishoudster zwanger gemaakt.... :denk: :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op maandag 28 september 2015, 15:54:19
Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 16:37:10
Die baby was niet van haar en dat was een originele melkfabriek met volle melk.......... :thumb: :happy: :happy:






  Geen baby , maar toch een melkfabriek ?  Dat moet je dan toch maar uitleggen Bananacreek ?  Ik weet er niet zo veel van, maar vrouwen zonder baby staan toch droog ?

Tenminste de mijne wel , hoe hoogzwanger ze ook is , de melkfabriek is ( nog ) niet productie   :lachen:

Inderdaad een volledige "droge" melkfabriek (magere melk)............. :jajaja: :jajaja: :thumb:



Die foto was genomen in de bergen van Jimalayud waar we op bezoek waren en ik ben niet goed in kinderen maken (maar goed ook)...............

bananacreek