Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Sluitingstijd met arbeidsvitaminen gebracht voor u door Hans Waggel, de "Linkste Graaier Alle Tijden".............. :lachen: :lachen: :jajaja:




[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/TeG34j46D6Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Die baby was niet van haar en dat was een originele melkfabriek met volle melk.......... :thumb: :happy: :happy:




Amice

Citaat van: jiggy op zondag 27 september 2015, 14:33:03
Gelijke posting, Amice. Maar, ere wie ere toekomt : jij was me 18 seconden voor.  :lachen:

Ach ja, kan gebeuren maar posts zijn niet identiek want dat van die ontstekingen als ze vroegtijdig knippen wist ik dan weer niet. Zo leren we altijd weer wat bij.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jiggy

Wat ik ook nog gezien heb in materniteiten is dat de mouwen van de babykleedjes werden vastgemaakt aan het hemdje met veiligheidsspelden. Zo kon de baby nog (beperkt) bewegen, doch kon zichzelf niet krabben. Dat was dan voor babies wiens mama geen dergelijke handschoentjes had meegebracht naar de materniteit. 

Herbie

Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 10:06:19
Mijn neuske?................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:





Zeg Creek na 37 jaar daar te wonen, getrouwd, en veel huiskeepers gehad. Moeten daar toch kinderen, zelfs al volwassen personen rond lopen, met uw koppeke :denk: :weetikniet: :picsplease:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

jamietagabundok

Citaat van: jiggy op zondag 27 september 2015, 14:30:22
Citaat van: jamietagabundok op zondag 27 september 2015, 14:22:32
Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 10:06:19
Mijn neuske?................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:



Dat zal je zelf beste kunnen weten banacreek of dat kind uw neus heb, en als die jouw neus heb , zal het niet komen doordat de huishoudster te veel naar je neus gekeken heeft   :lachen:


Hoe dan ook kind in kwestie ziet er goed doorvoed uit  :thumb:   Kan ook niet anders met een moeder die een behoorlijke  melkfabriek aan de voorgevel heeft hangen :biggrinn:

Waarom toch die kinderen altijd met handschoentjes aan ? Mijn vriendin heeft er ook al een dozijn liggen voor als het zover is .

Wel, Jamie....
Vooreerst weet ik niet tot welke generatie jij hoort en... of je zelf reeds kinderen hebt in  :nederlandsevlag:?
Hier werden (of nog steeds worden) babies voorzien van dergelijke handschoentjes omdat ze de eerste weken (maanden?) de natuurlijke reflex hebben hun handjes dicht bij hun gezichtje te houden en daarbij grijpbewegingen maken. Op die manier gaan ze zichzelf krabben en bezeren. Hun nagels zijn nog te gevoelig op te knippen. Want dat lijdt tot ontsteking aan hun vingertjes.



  Ja , ik snap het het , maar zijn  :eu:  babies dan anders ?  Want die hebben die handschoentjes niet  :confused2:


  Nee , ook daar in   :eu:  krabben babies zich in het gezicht , door de spastische bewegingen die ze maken, ze hebben immers nog geen controle over de spieren.

Maar het kan geen kwaad, een kras in het gezicht groeid gewoon weer dicht, en lijkt me sterk dat babies zich zo kunnen krabben dat het litttekens achterlaat , dus toch wat overdreven in  :smiley-philippines: ?

  Ik zie hier meer overdreven dingen, een kleuter die 1 minuut in de zon durft te komen, en de moeder gaat volledig uit haar dak   :negatief:   Kijk als dat kind een half uur in de felle zon loopt okay dan kans op zonnesteek, maar 1 minuut ? Nou nee , zwaar overdeven.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Amice

Citaat van: Herbie op zondag 27 september 2015, 19:27:32
Citaat van: bananacreek op zondag 27 september 2015, 10:06:19
Mijn neuske?................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:





Zeg Creek na 37 jaar daar te wonen, getrouwd, en veel huiskeepers gehad. Moeten daar toch kinderen, zelfs al volwassen personen rond lopen, met uw koppeke :denk: :weetikniet: :picsplease:

Zolang Creek daar geen weet van heeft is er niets aan de hand. Zalig zijn de onwetende he.  :biggrinn:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luc

Citaat van: Luc op maandag 28 september 2015, 01:48:39
Citaat van: jamietagabundok op maandag 28 september 2015, 01:19:44
Ja , ik snap het het , maar zijn  :eu:  babies dan anders ?  Want die hebben die handschoentjes niet  :confused2:

Toch wel hoor  :jajaja:

http://www.baby-dump.be/index.php?page=baby-wanten

In een tropisch land kunnen kleine wondjes ook veel sneller leiden tot infecties. Kan zijn dat daarom die handschoentjes meer populair zijn in de  :smiley-philippines: dan in  :eu:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Pinocchio