Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Crell Amplifiers bij JVS en zulk spul draait nu al drie jaar elke avond in de disco en doet het zeer goed vergeleken met de veel duurdere PeyVey en Yorkvill amps die ik hier heb staan........... :denk: :denk:






bananacreek

Eigenaar is een Duitser ergens uit de buurt van Dauin en zijn zoon rijd een witte VW die van een diveschool werd overgenomen een aantal jaren geleden...maar deze blauwe startte zeeer slecht toen ik er langs liep...die Mof zit hier toch al heel wat jaren


bananacreek


bananacreek

Mooie grote bananas (Daro Taboan) maar de prijzen zijn hoog de laatste weken............ :negatief: :negatief:



bananacreek


bananacreek


bananacreek

Steeds meer in verval en ik begrijp niet waarom ze het zover laten komen want dat is toch niet zoveel om te repareren?
Zelfs als het koraal stenen zijn...maar die vind je ook in de bergen hier ..... :jajaja:

Coral.... 24 km in de bergen.... :denk: :denk:














Dan zijn er ook nog van die kloottoeristen die de zaak even komen besmeuren.... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :moord: :moord: :moord:

bananacreek

Ik wilde even in deze nieuwe zaak kijken wat er te krijgen is maar moest mijn PET afdoen van de security guard........... :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run:



Ik zei: "Ben je nou helemaal besodemieterd?"

"I a not a criminal"................. :benweg: :benweg: :benweg: :jajaja: :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 september 2015, 13:04:20
Eigenaar is een Duitser ergens uit de buurt van Dauin en zijn zoon rijd een witte VW die van een diveschool werd overgenomen een aantal jaren geleden...maar deze blauwe startte zeeer slecht toen ik er langs liep...die Mof zit hier toch al heel wat jaren



Stond vandaag weer op dezelfde plaats........ :denk: :denk:


Misschien is de man nu manager van deze zaak.....vanavond weer even gluren........ :happy: :happy: :happy:


bananacreek