Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag 17 september 2015, 14:52:20
Citaat

Dan toch zeer veel geluk gehad want ik zag  vanmiddag een man met zoiets.....(internet foto)............... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:



Dat heb je zeker. Ik heb een ongeluk gehad en ( ondanks schoenen ) m'n linkervoet aan flarden. Foto zal ik je maar besparen  :happy2:

In Nederland of op de  :smiley-philippines: ?

josv

Citaat van: bananacreek op donderdag 17 september 2015, 16:06:17
Citaat van: josv op donderdag 17 september 2015, 14:52:20
Citaat

Dan toch zeer veel geluk gehad want ik zag  vanmiddag een man met zoiets.....(internet foto)............... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:



Dat heb je zeker. Ik heb een ongeluk gehad en ( ondanks schoenen ) m'n linkervoet aan flarden. Foto zal ik je maar besparen  :happy2:

In Nederland of op de  :smiley-philippines: ?

:smiley-philippines:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

LMBen

Ik heb hetzelfde gehad als Creec toen ik viel in Cebu door een dronken philipijn.
Ook de standaard dwars door mijn lederen schoen.
Heb dat opgelost door een stukje tuinslang er overheen te maken zodat het niet meer scherp is.
Bijkomend voordeel dat de motor niet meer wegglijd als hij bergop geparkeerd is.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

bananacreek

Citaat van: LMBen op vrijdag 18 september 2015, 08:19:07
Ik heb hetzelfde gehad als Creec toen ik viel in Cebu door een dronken philipijn.
Ook de standaard dwars door mijn lederen schoen.
Heb dat opgelost door een stukje tuinslang er overheen te maken zodat het niet meer scherp is.
Bijkomend voordeel dat de motor niet meer wegglijd als hij bergop geparkeerd is.

Zeer goed idee....dank u... :thumb: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 17 september 2015, 12:39:27
Nee, de generator draait alleen maar tijdens brown-outs en dat valt echt mee tegenwoordig vergeleken met de jaren '80 en '90.....maar af en toe een hele zaterdag of zondag voor onderhoud en clearing door de Noreco (Negros oriental Electric Coop)

Maar tijdens het testen was er bij de "Honeycomb" een live artist buiten aan het zingen en de rook (valt heel erg mee die rook) ging dan de verkeerde kant op...en de man bezweek bijna... :lachen: :lachen:....en toen besloot ik om een extension te plaatsen en de eigenaar van de Why Not ging daar mee akoord en ook moet er een afzuig ventilator achter boven op de generator geinstaleerd worden omdat het daar achter de generator bloedheet wordt en nu zal die fan (16" industrial fan) de hete lucht van achteren naar buiten blazen en koudere lucht vanonder en van de zijkanten kan dan naar binnen komen in de generator ruimte..........

Hele dag de generator gebruiken kost in de buurt van 4800 pesos aan diesel (@ 26.80 p/l)........ (0.800- 17.00)...dus een peperdure zaak maar heb je geen generator dan kan je wel sluiten.........(daar staan toch wel minstens 10 freezers (en net zoveel refrigerators) en een koelruimte in de keuken enz....

Normaal klaagt Honeycomb altijd dat de muziek te luid is dus nu maar een stap voor zijn.... :lachen: :lachen: :thumb:

Fan is gekocht en "installed" (maar ik ben in staking en was er dus niet bij........ :denk: :denk: :neeneenee: :neeneenee:)






bananacreek

Zoals ik al vertelde hierboven: IK WAS ER NIET BIJ........ :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run:

De Klootlappen...te lui om een paar gaatjes te boren..of ze haden geen boortjes....en zoiets zie je elke dag... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Framewerk (2x2) is niet correct.... :lachen: :lachen:


bananacreek

Bouw van de "CITY MALL" gaat gewoon door vorst of geen vorst........... :thumb: :happy:




bananacreek

Hier komt het nieuwe parkeer terrein van het verbouwde Provincial Hospital... :thumb:


bananacreek


bananacreek