Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Arbeidsvitaminen uit den oude doos gebracht to u door de Evangelische omroep in samenwerking met de Iglesio Ni Cristo............ :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pE4c4PDuoYE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Ok....droptijd..............niet zoals opa's laatste druppel maar opa's laatste dropje................. :confused2: :denk: :thumb: :negatief:.........




Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

Citaat van: bananacreek op zondag 30 augustus 2015, 10:36:04
Citaat van: Rich op zaterdag 29 augustus 2015, 14:50:59
:congratualtionsis0: Creek  :thumb: :thumb:

Dank u en ik heb het gevierd met een zak drop te openen op middernacht .......... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:


Denk dat de Creek een droppoholiek is....  :weetikniet:  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

pierrevanwies

  en deze creek kende je hem ook ????   :biggrinn:  

 gisterenmorgen met 7 kogels afgemaakt aan het begin van uw straat [meciano]

 

Pinocchio

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  1 september 2015, 02:29:50
 en deze creek kende je hem ook ????   :biggrinn:  

 gisterenmorgen met 7 kogels afgemaakt aan het begin van uw straat [meciano]

Wat een verkwisting, als er in Bacong iemand wordt neergelegd gebeurt dat hooguit met 1 of 2 kogels  :lachen:

jamietagabundok

Verkwisting ?  Nee hoor de schutter wilde gewoon 100 % zeker zijn die het slachtoffer echt  dood was  :lachen:

bananacreek

Citaat van: Luc op dinsdag  1 september 2015, 00:02:52
Banaan, ken je deze kerel?

http://youtu.be/X0zEsjghZ4s

Ja, leuke video maar de gabber ken ik niet.........en ik was er niet op die avond....lopen een hoop bayuts en dames van den lichten zeden rond.... :denk:

Hier in de disco loopt nu een bayut (travestiet?) rond met maat 36 borsten....ingespoten met WD40?........... :weetikniet: :weetikniet:

Normaal draai ik op maandag s'avonds maar nu heeft de Zwitserse eigenaar gisteren besloten om mij ook op een andere avond zoals woensdag, vrijdag of zaterdag te laten draaien omdat hij de nieuwe stijl van mijn muziek goed vond en de disco manager heeft nu zware tampoo omdat haar lievelings Dj (Iban) veld moet ruimen (heb ik toch leuk gespeeld want die gast is arrogant en die willen wij (dj's vakbond) eruit hebben..... :thumb: :happy: :happy:

De man kwam terug van een werkbezoek in Zwitserland en ik hield de zaak in de gaten voor hem en hij betaalde al mijn drinks van zeven weken terug plus een flinke stapel bankbiljetten.......... :happy: :happy: :happy:

Ik zou geen manager van de disco willen worden omdat je een "bouncing ball" bent tussen het publiek en de management.......... :negatief: :negatief:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/fHQwzz6EQNg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  1 september 2015, 02:29:50
 en deze creek kende je hem ook ????   :biggrinn:  

 gisterenmorgen met 7 kogels afgemaakt aan het begin van uw straat [meciano]

 

Nee die kon ik ook niet en toen ik gisternacht in de pedicap naar huis reed was er een enorme "opstoot" met wel 5 policecars op de hoek Silliman Ave-Perdices street en ik vroeg aan de driver waarom....... en hij vertelde me dat er twee schietpartijen waren geweest met 1 dode en beide drugs related en in principe is dat geen probleem als ze elkaar opruimen maar er komen er steeds meer want Dumaguete city is nu de drugs capitol van region 7.............. :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Shabu:
(Internet....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:)





Ik heb me nooit opgehouden met drugs want zulks loont alleen maar voor een onbepaalde tijd totdat je gepakt wordt en dan is het hier vertoeven voor meestal de rest van je leven..... :ripba8: :ripba8:



Hier kan je ook als "generator operator" worden aangewezen.... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: