Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


TheDolphin


Creek gefeliciteerd met je 2000ste pagina in dit topic.  :congratualtionsis0: En alle anderen ook natuurlijk die hier hun bijdrage aan hebben.  :thankyoufw5:  :cheers:

klootzakken (voorheen Jens)

2000 al weer? u heeft gelijk Dolphin.


:congratualtionsis0:  :feestmutstoetertje: :cake: :cheerleader:  . een mijlpaal om even bij stil te staan ,

van harte gefeliciteerd klojo .op naar de 4000.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Nee hoor bij de 1.000.000 lezingen op rustpensioen................ :run: :run: :run: :run: :run: :run: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Dank u allen....maar ik plaats alleen en de anderen openen het dus alle eer gaat naar al de andere leden en gasten en ik blijf een gewone klootzak die nu in zware TAMPO is omdat de manager van de disco me weer niet betaald voor haar lening terwijl ik toevallig hoorde dat zij haar "huis" in Taclobo had verkocht maar de echtgenoot zei NO.... :denk: :denk: :run: :run: :run:

Stelletje leugenaars maar ze komen er nog wel (snel) achter......... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

Hou je geld in je zak en leef langer is het motto hier van mij.........zo niet dan heb je kans op een hersenbloeding of een hartaanval......... :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Hoe komt het dan dat het weer hommeles is?...................

Daar heb je de stelling van Pythagoras niet voor nodig...maar.......... :denk: :denk:




Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zondag 30 augustus 2015, 10:40:46







Tja , het kan verkeren, zo vier je je 100 jarig bestaan ik een miljarden kostende Philippine Arena, en 1 jaar later rollen de kopstokken vechtend over straat. :lachen:

Dat bestuur of Sanguinin zoals dat hier word genoemd in tagalog moet toch wel veel te verbergen hebben , dat ze zoooooo bang zijn van alleen al het vooronderzoek dat de Lima insteld. ?

  OOk onderde presidents kandidaten is DE Lima de gebeten hond, Die moet andere belangrijker zaken onderzoeken en niet wat er mis is bij Iglesia , is de mening van vrijwel alle kandidaten.


Niet zo vreemd want wie tegen Iglesia is , kost dat hem of haar 2 miljoen stemmen, dus de pres. kandidaten praten vooralk uit eigenbelang.

  Tja en wie niks te verbergen heeft, hoeft geen onderzoek te vrezen nietwaar ?  Ieder moet zich aan de wet houden ook kerken.