Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 augustus 2015, 13:05:25
Voor de liefhebbers............. :nietverdervertellen: :nietverdervertellen: :sexhq0: :sexhq0:




Mwah, moet kunnen toch binnen die tijd als je het voor en na- spel niet al te uitgebreid doet   :lachen:

bananacreek

Dit hotel naast SM (even de naam kwijt) (reclamation area) werd voor zovele miljoenen dollars gebouwd maar werd voor jaren NIET geopend omdat het gebouw geen aardbevingen zou kunnen overleven en pas na jaren heeft een japans bedrijf het hotel wel earthquakeproof gemaakt en id een duur hotel...........


bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 21 augustus 2015, 13:23:30
Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 augustus 2015, 13:05:25
Voor de liefhebbers............. :nietverdervertellen: :nietverdervertellen: :sexhq0: :sexhq0:




Mwah, moet kunnen toch binnen die tijd als je het voor en na- spel niet al te uitgebreid doet   :lachen:



Niet voor mensen die Filipino time gebruiken..... :denk: :denk:

bananacreek

.





Er wordt ongelofelijk veel gebouwd in Cebu city en enkele zeer hoge gebouwen (niet deze) (maar meer UPtown)

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 augustus 2015, 13:27:03
Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 21 augustus 2015, 13:23:30
Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 augustus 2015, 13:05:25
Voor de liefhebbers............. :nietverdervertellen: :nietverdervertellen: :sexhq0: :sexhq0:




Mwah, moet kunnen toch binnen die tijd als je het voor en na- spel niet al te uitgebreid doet   :lachen:



Niet voor mensen die Filipino time gebruiken..... :denk: :denk:

Maar vele  :smiley-philippines: hebben alleen maar 30 minuten of zelfs minder nodig om hun boodschap af te leveren (aangetekend of per express post)........ :lachen: :jajaja:

bananacreek

Mooie wagen als stand naast een reataurant maar ik weet het merk niet (vauxhall?)... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Ok da taxi in naar de airport (P240).............



Mactan Bridge over the river Kwai?



bananacreek

Aangekomen in het Waterfront Hotel naast de airport.......dure zaak hier dacht ik.... :denk: :denk:



Ik zit liever hier..... :denk: :denk:


bananacreek

Naar de Balie............... :denk: :denk: :confused2: :confused2:

"Good morning mam, I have an appointment with the Dutch consular team in this hotel at 11.20 am"

"What is your name sir?"

"My name is Klootzak mam"

"Ok, I see your name and you can proceed to the Ambassadors Room at the seventh floor"

"I have to walk all the way to the seventh floor mam"?

:lachen: :lachen: :lachen:  No sir we have two elevators here"


bananacreek

Hier begon de ellende........... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Ik stapte in de lift (met eerst het linkerbeen) en toen sloten de deuren en de lift ging omhoog (dacht ik) en stopte op een gegeven moment en kwam er een Koreaans gezin in met vele koffers en toen ging de lift weer naar den begane grond...... :run: :run: :run: :run: :run:..... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk: :denk:

Ok, spleetogen eruit...... :daag: :daag:... en toen kwam ik op het briljante idee (daar moet je toch wel goed bij de tijd voor zijn om zulks te bedenken) om op het KNOPJE 7 te drukken en waarempel de lift ging omhoog en op de 7de verdieping kon ik uitstappen..... :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

En ...ja hoor dat was de zogenaamde "Ambassadoors Room"............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: