Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De vaste HabalHabal driver....redelijke man tenzij hij dronken is... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

.

bananacreek

Nog meer ellende...de Goulds (Balanced Flow) pompt niet meer.......... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 augustus 2015, 15:04:56
Dat wordt vreten.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Soort catfish?... :weetikniet: :weetikniet:....of een  :smiley-philippines: poon?

Nooit geweten dat hier ook vis zat.....maar dan toch zeeeeeeeeeer van de weinigen... :jajaja: :jajaja:

Nee....dit is een poon uit Belgie... :denk: :denk:


Catfish..(Cebu). :smiley-philippines:



jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 augustus 2015, 14:57:33
Hier gaat de Noreco extension komen en alle "right of way" documenten zijn nu ok.......dus toch maar mijn belofte van de Tilapia en waterpompen nakomen.... :denk: :denk:





Ok hier zijn ze voor de survey en brengen een hoop ellendige regen en ik ging twee keer op mijn snuit........... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8:




bananacreek is dit een zogenaamde Wrangler, jeep ?  Met een Mazda diesel motor erin ?  . Mijn buurman bied mij een soortgelijk ding te koop aan hier, bouwjaar 2000.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Blauwvinger op vrijdag 14 augustus 2015, 19:16:42
Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 augustus 2015, 15:13:23
.

Het nieuwe chinese vuurwerk  :lachen:
los van dat ik het niet zo gepast vind om mee te spotten , is de kans wel aanwezig dat er vuurwerk lag opgeslagen .
jens komt uit Enschede , en heeft DE vuurwerkramp van dicht bij mee gemaakt , en ik kan je vertellen dat er niets grappigs aan is .wat een ellende.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 15 augustus 2015, 06:17:27




bananacreek is dit een zogenaamde Wrangler, jeep ?  Met een Mazda diesel motor erin ?  . Mijn buurman bied mij een soortgelijk ding te koop aan hier, bouwjaar 2000.
[/quote]

mag ik vragen wat zo'n jeep kost van dit bouwjaar?.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: jens op zaterdag 15 augustus 2015, 09:41:08
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 15 augustus 2015, 06:17:27




bananacreek is dit een zogenaamde Wrangler, jeep ?  Met een Mazda diesel motor erin ?  . Mijn buurman bied mij een soortgelijk ding te koop aan hier, bouwjaar 2000.

mag ik vragen wat zo'n jeep kost van dit bouwjaar?.
[/quote]

Nee, geen Wranglers (meeste Wranglers die je hier ziet zijn ergens in Manila gemaakt....)

Dit is een originele Mitsubishi Japan Army Jeep (omgebouwd van rechts naar links) en die komen met een 4Dr5 of 4Dr6Turbo 4 cilinder diesel motor van ongeveer 2400 cc

De mijne is een 4DR6 van 1987 en al die modellen die hier werden ingevoerd als surplus komenm van die jaren (87-88)



Ik betaalde in 2003 190 duizend pesos (4DR5 was 170 duizend)....maar nu zijn de prijzen tegen de 430 duizend pesos omdat er weinig import meer is (chop-chop)....maar dit apparaat heeft me veel plezier gegeven en maar zeer weinig problemen mee gehad.........en ik heb net vorige week de originele canvas bedekking (zonder deuren) voor 7000 pesos gekocht..........

Van internet:







Deze jeeps werden later door dit model vervangen: (nu ook als surplus te koop)...mooie wagens (automaat)........... :thumb: :thumb:..maar prijzig...P590T (hier in Dumaguete en zelf werd er aan mij P790T gevraagd..... :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run:...maar de zaak heeft 590T aan Noreco gevraagd