Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 augustus 2015, 13:02:30
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

.







Hij brengt ons wat lekkers ?......... :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Tja, en dan re bedenken dat ze St Niklaas niet eens kennen laat staan vieren hiet in Spanje.

Blauwvinger

De voor en tegenstander over Zwarte Piet, zijn gaat weer beginnen  :happy:

:crazy:

bananacreek

.

You are next Joe....make sure you brush your teeth first.... :jajaja: :denk:



bananacreek

Vraag me af hoelang dat die nieuwe generator mee gaat........ :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Ik heb zoveel mogelijk labels geplakt....... :denk: :denk:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 13 augustus 2015, 13:41:20
.

You are next Joe....make sure you brush your teeth first.... :jajaja: :denk:




Na tientallen jaren nog maar zeeeeer weinig resultaat................. :denk: :denk:



Joseph Estrada zei in de tuin van Malacanang: "Give me three months and the Abu Sayaf is history"   dat was een jaar of 12 geleden?... :lachen: :lachen:





"Don't look at me...the  :smiley-philippines: government said " Go home Joe, we don't need you anymore"............. :lachen: :run: :run: :run:

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 augustus 2015, 15:58:58
Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 augustus 2015, 15:56:34
Levensgevaarlijk hoe die gabbers werken en er zijn er al heel wat in hun schoenen gestorven door electrocution.......... :ripba8: :ripba8: :run: :run:



Evenals de gasten die de telefoon/ cable tv instaleren want dat zit allemaal aan de Noreco posten (palen).....


Hello Joe.....do you have a dial tone now?.............. :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run:


Criminelen wat een spaghetti wir war.  :lachen: Ik denk dat ze ondertussen niet meer weten wat welk draadje is. Dit topic stevent alweer naar de 2000ste pagina zo te zien. Volgens mij de koploper in dit forum  :congratualtionsis0: :thankyoufw5: :thumb:

Pinocchio

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 14 augustus 2015, 14:36:21
Criminelen wat een spaghetti wir war.  :lachen: Ik denk dat ze ondertussen niet meer weten wat welk draadje is.

Bij een brand in Po's marketing (Perdices street Dumaguete)een paar jaar terug gingen er enkele van die spagetti bollen in de vlammen op.
We zijn de draad even kwijt zei Noreco toen aan de telefoon.

bananacreek

Hier gaat de Noreco extension komen en alle "right of way" documenten zijn nu ok.......dus toch maar mijn belofte van de Tilapia en waterpompen nakomen.... :denk: :denk:





Ok hier zijn ze voor de survey en brengen een hoop ellendige regen en ik ging twee keer op mijn snuit........... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 14 augustus 2015, 14:45:10
Citaat van: TheDolphin op vrijdag 14 augustus 2015, 14:36:21
Criminelen wat een spaghetti wir war.  :lachen: Ik denk dat ze ondertussen niet meer weten wat welk draadje is.

Bij een brand in Po's marketing (Perdices street Dumaguete)een paar jaar terug gingen er enkele van die spagetti bollen in de vlammen op.
We zijn de draad even kwijt zei Noreco toen aan de telefoon.




bananacreek

Dat wordt vreten.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Soort catfish?... :weetikniet: :weetikniet:....of een  :smiley-philippines: poon?

Nooit geweten dat hier ook vis zat.....maar dan toch zeeeeeeeeeer van de weinigen... :jajaja: :jajaja:

Nee....dit is een poon uit Belgie... :denk: :denk: