Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Leuke draaibank bij de Noreco en ik heb dat merk vroeger ook een keer in Marroko gezien..op de Hoogovens dacht ik......... :denk: :denk:


bananacreek

Resultaat van geen solignum of zoiets te gebruiken....op de lange duur ben je veel meer kwijt........... :negatief: :negatief:




bananacreek

Nieuwe projector voor den disco  (staan er drie) @ P21000


bananacreek


bananacreek

Dit is "MAHAL" een zeer vriendelijke opgeruimde Duitser die hier toch al heel wat jaren zit en ook al vele jaren met een waitress van de Why Not is getrouwd (dat was toen de mooiste, naam vergeten).................

Hij was vroeger in Duitsland Tae Kwando black belter maar kreeg een keer zulk een harde klap tegen zijn kop dat hij er nooit meer bovenop gekomen is, maar weigert nu om nog in de disco te komen op zijn vaste woensdag avond vanwege zijn allergie met sigaretten rook....

SMOKE BAN in Dumaguete?..... :denk: :denk:.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:


bananacreek

Trance music test..............

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Us3r4wRAvTI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

boldy

Kijk Mr Kloot dat is een lekker miziekje. Daar hou ik van  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op woensdag  5 augustus 2015, 18:20:53
Kijk Mr Kloot dat is een lekker miziekje. Daar hou ik van  :thumb:

Dank u beleefd dus toch nog iemand die van muziek houd............. :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

@ P5400 per stuk en P200 terug voor de oude accu's





Motolite is helemaal niet meer wat het was in het verleden.... :negatief: :negatief:

En de start power van deze Thaise meiskes is in de 600 tegen 500 van Motolite


bananacreek