Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op dinsdag  4 augustus 2015, 14:14:26
Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 augustus 2015, 14:09:19

3. Benzinekraantje dicht........ :lachen: :lachen: :lachen: :crazy: :crazy:


Jammer Creek, je was er bijna............   :happy2: :happy2: :happy2: :evil:

;)
;)


Shit... ja..inderdaad...ik van de bedoelenden zijn..... dieselkraantje dicht............... :atyourservice: :atyourservice:

bananacreek

Aankomst 125KVA generator..............



Die  :smiley-philippines: heftruck drivers zijn artiesten met die dingen........... :thumb: :thumb:








bananacreek

Probleem met de aansluitingen van de 3-phase cables omdat bij de oude generator een andere sequence bleek te zijn (dachten we) ...dus om de zaak niet op te blazen Polaris laten komen en die maakten de zaak voor elkaar om aan beiden kanten te meten met een speciale meter (geen foto.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:)

 



O = Single fase

U, V = hot wires (3-phase)

W = Neutral

bananacreek


josv

Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 augustus 2015, 14:28:56
Probleem met de aansluitingen van de 3-phase cables omdat bij de oude generator een andere sequence bleek te zijn (dachten we) ...dus om de zaak niet op te blazen Polaris laten komen en die maakten de zaak voor elkaar om aan beiden kanten te meten met een speciale meter (geen foto.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:)

 



O = Single fase

U, V = hot wires (3-phase)

W = Neutral

u-v-w zijn de 3 fases, 0 = nul. Pas op hoe ze geschakeld worden ( ster of driehoek ). Voor je het weet heb je 380V op je versterker staan :(
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Deze meter werd niet door de Noreco geaccepteerd omdat de meter half Analog/Digital zou zijn en al jaren niet meer wordt gebruikt............



Dit is de enige meter die hier wordt gebruikt voor 3- phase industrial: De GE kV2C @ P16900



Aan de linkerkant zit de "programming adaptor" waarbij de meter via een notebook/laptop/computer kan worden geprogrammeerd

bananacreek

Citaat van: josv op dinsdag  4 augustus 2015, 14:36:22
Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 augustus 2015, 14:28:56
Probleem met de aansluitingen van de 3-phase cables omdat bij de oude generator een andere sequence bleek te zijn (dachten we) ...dus om de zaak niet op te blazen Polaris laten komen en die maakten de zaak voor elkaar om aan beiden kanten te meten met een speciale meter (geen foto.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:)

 



O = Single fase

U, V = hot wires (3-phase)

W = Neutral

u-v-w zijn de 3 fases, 0 = nul. Pas op hoe ze geschakeld worden ( ster of driehoek ). Voor je het weet heb je 380V op je versterker staan :(

Juist dat is geheel correct en daarom heb ik besloten om Polaris te bellen en een manneke te sturen om het op de juiste manier te doen voordat ik de zaak naar den kloten zou helpen........ :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:......... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :ripba8: :ripba8:

Ik ben een Klootzak en geen electromonteur of zoiets.......... :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek

Weer naar de kloten geholpen....de domme dronke kippekoppen........één van de dj's was woest (guest Dj...drugaddict...) en uit nijd sluitte hij de kabels verkeerd aan op zondagavond van de RANE mixer...........ik heb een half uur nodig ghad om de zaak uit te vinden..........de kuthond........ :negatief: :negatief:

Slider kapot..........