Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Junior op zijn Triumph Spitfire.................... :thumb: :thumb: :benweg: :benweg: :benweg:







Pierrevanderwies had er ook zo één in Hasselt een aantal jaren geleden......... :jajaja:

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 juli 2015, 12:21:13
.

Arrogante leiding van de INC............ :jajaja:

Quezon City


Manalo wilde ook voor president vorige elections dacht ik............ :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Nu ook ruzie met Chris Brown.... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



Chris Brown heeft intussen de Filippijnen verlaten en is met zijn prive-jet naar Macau gevlogen.
Zijn locale promotor John Michael Pio Roda zit intussen wel in een Filippijnse gevangeniscel.
Voor een feestje in Iglesia Ni Christo dat niet doorging (kostprijs 1 miljoen US $ !!)had diezelfde kerk een uitreisverbod voor Brown kunnen versieren, maar daar is dus nu een einde aan gekomen.

http://www.bangkokpost.com/news/asia/634100/grammy-winner-chris-brown-parties-in-macau

jamietagabundok

Lekkere jongen die Cris brown, zelf er tussen uit knijpen , en zijn promotor de shit laten opknappen   :biggrinn:

bananacreek

Nu bleek het dat de Noreco de meter NIET had geinstaleerd in het nieuwe cabinet..........



Maar alleen wat omgedraaid had............ :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Kantoor vertelde mij of ik even een beslissing wilden nemen om een nieuwe digital meter van 16000 te laten instaleren op advies van de Noreco en Polaris...en ik zei:

1. "Don't call me Sir Willy".......de meisjes replied "Yes we have to because when sir Markus is out you are the one in charge for such decisions"............ :negatief: :negatief:"

"Please you talk to Engineer Badon of the Noreco?"

2. Ik zei:"Ok, I talk to this guy on monday because the Noreco is closed on saturdays but for sure I will refuse because the old meter is running without problems for years now and I think that they think that the stupid foreigner (Whay Not eigenaar) has enough money so Polaris has extra profits..........."

3. Ik zei: "I will email sir markus tonight and ask him what he wants and I will advise him NOT to buy the digital meter because your electric bill will not be lowered by hundreds of pesos because of a new meter.......(monthly electric bill nu ongeveer 200 duizend pesos per maand.......... :run: :run: :run: :run:).............

Zo is er elke dag weer iets nieuws aan de hand............en ze denken dat de foreigners geld in zee vissen elke dag...........en iemand zei dat business zo gemakkelijk is om te doen als blanke op de :smiley-philippines:?

Zekers niet want de filipinos werken altijd op één of andere manier tegen om je een hak te zetten maar deze eigenaar doet hier al zaken sedert 1973 in die buurt en had in die jaren ook een disco in Angeles City maar is daarmee gestopt na de Pinatubo problems en het vertrek van de Americanos...........en deze man weet heel goed wat hij doet.........business moet in je bloed zitten en dat heb ik niet...........



bananacreek


bananacreek

Last but not least................STAMPPOT.............Boerenkool?

Nee...dat heb ik 37 jaar geleden voor het laatst gegeten met Hansworst.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Maar dit smaakt toch wel naar Boerenkool zover ik me kan herinneren............. :jajaja:



"Hallelujah..Praise the Lord..I am in the mood tonight"....en St. Peter lacht zich kapot daarboven............. :lachen: :lachen:



Ok...dit is "MUNGO-PATATAS" stamppot............. :applaus: :jajaja: :lachen: :thumb:

2 kilo's mungos en 2 kilos aardappelen samengestampt en gemengt met wat "jus" en fijn gesneden uien..(oftewel Ajuinen in Belgie?)......... :happy: :happy: :happy:

Goed voor 10 dagen.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 juli 2015, 13:39:34
All in the name of the Lord?.............. :lachen: :lachen:






Misschien gaan de ogen van de vele Amerikanen die deze club jaarlijks miljoenen dollars toestoppen nu open, nu de verkwisting aan het licht is gekomen.   

bananacreek

Een ander probleem in de disco: De CUE button van de Pioneer CDJ 2000 Nexus....en ze komen er nog steeds niet uit en elke keer van mening veranderen en het Pioneer service center Dumaguete?.......... :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

Deze video gaat hieromtrent.......maar men beweerde dat de print niet de IC's bevat voor het "schakelen" van de cue and play.............

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2FAg9AbLrJQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Zo blijf je aan de gang...en de vraag komt dan of ze Pioneer in de Hemel hebben?............ :weetikniet: :weetikniet:

Pinocchio

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 25 juli 2015, 14:35:46
Misschien gaan de ogen van de vele Amerikanen die deze club jaarlijks miljoenen dollars toestoppen nu open, nu de verkwisting aan het licht is gekomen.   

Het lijkt er hoe langer hoe meer op dat INC zichzelf in de voet heeft geschoten met hun klacht tegen Chris Brown.

Philippine church accusing Chris Brown faces own legal probe

http://news.yahoo.com/philippines-check-alleged-abductions-religious-sect-072406322.html

bananacreek