Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Begrijp niet waarom dat allemaal ingevoerd moeten worden terwijl er hier duizenden hectaren ijdel liggen............ :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Of groeit dat spul niet in dit klimaat?............ :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Een jaar of 15-20 geleden werd dat spul (Knofflookjes) vanuit China en Taiwan naar de  :smiley-philippines: gesmokkeld en was dat zeer duur per kilo.......nu ogeveer P60 per kilo....


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op donderdag 23 juli 2015, 13:43:28
How much Bossing?................ :denk: :denk:

TEN THOUSAND PESOS JOE...........



But two years ago it was 8000 pesos........... :jajaja: :jajaja:

Reply: DOMESTIC INFLATION........... :lachen: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:

Die dingen worden in Malaysia gemaakt hoorde ik in het verleden en komen via de achterdeur binnen...... :jajaja:


  Zien er niet onaardig uit, lijkt me echt een pronkstukje vOor in huis ?   Leuren ze daar alleen in Dumaguete mee ?

Heb hier in Mindanao nog niet gezien dat er mee geleurd werd.

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 23 juli 2015, 14:00:22
Citaat van: bananacreek op donderdag 23 juli 2015, 13:43:28
How much Bossing?................ :denk: :denk:

TEN THOUSAND PESOS JOE...........



But two years ago it was 8000 pesos........... :jajaja: :jajaja:

Reply: DOMESTIC INFLATION........... :lachen: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:

Die dingen worden in Malaysia gemaakt hoorde ik in het verleden en komen via de achterdeur binnen...... :jajaja:


  Zien er niet onaardig uit, lijkt me echt een pronkstukje vOor in huis ?   Leuren ze daar alleen in Dumaguete mee ?

Heb hier in Mindanao nog niet gezien dat er mee geleurd werd.

Ik heb ze nooit in Cebu city zien lopen............

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 22 juli 2015, 13:58:37
Nice price zo te zien voor 3500 vierkante meter included....maar weet niet waar want de office of the Why Not wil een commission dus zetten ze de juiste location er niet op....hebben ze iets opgeplakt...maar kan het makkelijk te weten komen... :lachen:...........maar ik heb het geld er niet voor want dat zit op een time deposit voor medische verzekerings doeleinden ...... :denk: :denk:




Zou in AMLAN zijn...........derde plaats ten noorden van Dumaguete


bananacreek

Morgen zou het de hele dag BROWN-OUT zijn in Dumaguete en dat is de gelegenehid dat ze de zaak kunnen verwisselen bij de Why Not......


bananacreek


bananacreek

.

Arrogante leiding van de INC............ :jajaja:

Quezon City


Manalo wilde ook voor president vorige elections dacht ik............ :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Nu ook ruzie met Chris Brown.... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:


bananacreek

Weer de Ceres Killers................ :jajaja: :negatief: :run: :run: :run: :run:



internet








Ik reed afgelopen week van Dumaguete naar Tanjay (43km) en kwam er 27 tegen.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: