Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ergens op een ander topic vroeg iemand hoe je snel een  :smiley-philippines: ID zou kunnen krijgen...........kan me niet meer herinneren welk topic.... :stomstomstom: :stomstomstom: :janken: :janken:

Ik dacht Jamievandenbuntok?

Voters ID neemt nu 5 jaar in beslag omdat de Commolec Manila gestopt is met het printen van zulke ID's

Maar to mijn verbazing konden we dit hieronder krijgen en na betaling van 40 pesos of zoiets op de Cityt Hall duurde het 5 minuten en volgens hun wordt dit zelfs erkend door de Department of Foreign Affairs.........

VOTER CERTIFICATION

INCLUSIEF
Isometric foto + prints.... :thumb: :happy: :happy:



Begrijp niet waarom ze die man een "illiterate" noemen want hij kan toch zijn eigen naam schrijven?........... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run:

bananacreek


bananacreek

Dit bepaard me enorme problemen met de Noreco Extension Application.......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb:



Vele mensen in de bergen hebben geen enkel ID...zelfs hebben velen ook geen birthcertificate...maar er kan daarvoor wel een "Late Registration" worden gedaan maar als er dan geen "Baptismal Certificate" is dan komen er meer problemen..ik ben in 1979 gebaptized in Dumaguete city en de priest gaf een seminar en ik vroeg teveel vragen over den bijbel (meest van doen met St. Peter) en hij zei (Fr. Dunn...een fijne Ierse priester).."Ok that's enough......... lets go to the kitchen en have some San Miguel beers"... :lachen: :happy: :happy: (waar verhaal)


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Joden?................ :lachen: :lachen:

Toch verkopen............. :lachen: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run:





Voor P25/kg kan je nu mooie Senorita's kopen.... :jajaja: :thumb: :thumb:

bananacreek

Nice price zo te zien voor 3500 vierkante meter included....maar weet niet waar want de office of the Why Not wil een commission dus zetten ze de juiste location er niet op....hebben ze iets opgeplakt...maar kan het makkelijk te weten komen... :lachen:...........maar ik heb het geld er niet voor want dat zit op een time deposit voor medische verzekerings doeleinden ...... :denk: :denk:


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op woensdag 22 juli 2015, 13:40:56
Ergens op een ander topic vroeg iemand hoe je snel een  :smiley-philippines: ID zou kunnen krijgen...........kan me niet meer herinneren welk topic.... :stomstomstom: :stomstomstom: :janken: :janken:

Ik dacht Jamievandenbuntok?

Voters ID neemt nu 5 jaar in beslag omdat de Commolec Manila gestopt is met het printen van zulke ID's

Maar to mijn verbazing konden we dit hieronder krijgen en na betaling van 40 pesos of zoiets op de Cityt Hall duurde het 5 minuten en volgens hun wordt dit zelfs erkend door de Department of Foreign Affairs.........

VOTER CERTIFICATION

INCLUSIEF
Isometric foto + prints.... :thumb: :happy: :happy:



Begrijp niet waarom ze die man een "illiterate" noemen want hij kan toch zijn eigen naam schrijven?........... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run:

klopt BaNANACREEK Was ik die hier om vraagt. Mijn vriendine heeft deze en worde indeed geaccepteerd door DFA.

  Alleen 1 ID is niet voldoende voor paspoort  te aanvragen.


  En we hebben geen haast , paspoort is alleen nodig voor haaar als legitimatie bij Nederlandse ambassade in Manila, voor na de geboorte, als alles goed gaat , het kind bij de ambassade te registreren en Ned notionaliteit aan te vragen.


   Dat is wel het minste wat ik voor die kleine kan betekenen, hem een Ned naionaliteit en paspoort regelen.