Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Eén of ander bijgeloof in de bergen............. :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:.............St.Peter wil er niets van horen.... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:



Ik ook niet........... :negatief: :negatief:

bananacreek

Kwam in de disco vanmiddag en hoorde dat een jonge blanke (Zwitser) een uurtje platen mocht draaien gisteravond en voodat het uur om was begaf de Jog-wheel van één de Pioneers mixers het en liep vast.............schuld van de manager....ik texte haar maar ze wilde er niet over spreken.....maar nu komt ze aan de "schandpaal".... :lachen: :lachen:

Ik heb het ding gelijk weggebracht naar JVS om toch mqaar even te openen voordat de hele zaak niet meer gerepareerd kon worden en zo'n gedeeltelijke mixer kost tegen de 100 duizend pesos...........








bananacreek

Ok, het Jog-Wheel is disassembled.......... :denk: :denk:



KIjk nu komt den aap uit de mouw.............. :run: :run: :run: :run:

Wheel A moet op plaats B zitten en is door ruw geweld van zijn plaats "geslagen"  ...die Klootgabber heeft dat ding als Habal Habal gebruikt?............ :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:





Ok, klaar is Kees........... :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Die manager laat steekjes vallen............. :denk: :denk:

bananacreek


Pinocchio

GMBH = Gesellschaft mit beschränkter Haftung.

Lijkt me niet echt :belgiesmiley:/ :nederlandsevlag:

bananacreek

Kreeg dit een paar dagen geleden van een kennis in Darwin, Australia.......... :denk: :denk:

Normaal open ik nooit "vreemde" emails............... :denk: :denk:

PASS THIS ON!

IF A PERSON CALLED SIMON ASHTON CONTACTS YOU THROUGH EMAIL DON'T OPEN THE MESSAGE. DELETE IT  BECAUSE HE IS A HACKER!!

TELL EVERYONE ON YOUR  LIST   BECAUSE IF SOMEBODY ON YOUR LIST ADDS  HIM  THEN YOU WILL GET HIM ON YOUR LIST. HE WILL FIGURE  OUT YOUR ID COMPUTER ADDRESS, SO COPY AND PASTE THIS MESSAGE  TO EVERYONE EVEN IF YOU DON'T CARE FOR THEM AND FAST BECAUSE  IF HE HACKS THEIR EMAIL HE HACKS YOUR MAIL TOO!!!!!...... 

Anyone-using  Internet mail such as Yahoo, Hotmail, AOL and so on..   This information arrived this morning, Direct from both  Microsoft and Norton. Please send it to everybody you know who  has access to the Internet. You may receive an apparently  harmless e-mail titled  'Mail Server Report'

If you open either file, a message will appear on  your screen saying:  'It is too late now, your life is no longer beautiful.'

Subsequently you will  LOSE EVERYTHING IN YOUR PC,
And the person who o  sent it to you will gain access to your  name, e-mail and  password.

This is a new virus which started to  circulate on Saturday afternoon.. AOL has already confirmed the  severity, and the  anti virus software's are not  capable of destroying it ..

The virus has  been created by a hacker who calls himself  'life owner'..

PLEASE SEND A COPY OF THIS E-MAIL TO  ALL YOUR FRIENDS, And ask them to PASS  IT ON IMMEDIATELY!    __________


:denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:............ :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic:

Pinocchio

Niets nieuw onder de zon Bananacreek,die waarschuwing doet reeds meer dan 5 jaar de ronde:

Wednesday 17 March 2010 15.03 GMT

http://www.theguardian.com/technology/askjack/2010/mar/17/virus-warning-simon-ashton

bananacreek

Voor de liefhebbers....ik heb geen geld om er even heen te gaan.......... :denk: :denk:



:offtopic: :offtopic: :ontopic:

Ok...party Dumaguete



Miss Pura Vida, Dumaguete city

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juli 2015, 15:40:53
Zelfde bedrijf al het forumlid hier?.... :weetikniet: :weetikniet:




Je bedoeld Johan,  nee die is van Balikbayan.be     Heb zelf mijn 3 dozen met Balikbayan2 phil uit Oss verzonden,

Ik kreeg track en trace number, is wel handig, dozen zitten nou op de boot die  de 29 ste in Manila aan komt.

Ben benieuw wanneer die dan hier zijn in Mindanao, ?