Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Zulk een originele "canopy" zou ik hier kunnen krijgen bij iemand voor 7000 pesos zonder deuren maar die heb ik al en daar betaalde ik 3000 pesos @ Titan Mandauwe city voor een set van twee....en de canopy komt compleet met de twee achterdeurtjes dus zou ik zeggen...een redelijke prijs of duur en ik ben belazerd door Titan met die 3000 pesos.........maar ze weten drommels goed wanner je het nodig hebt als een verzamelaar........... :lachen: :lachen:

Zal het eerst moeten zien........... :run: :run:

van internet als voorbeeld





Mijn exemplaar.........



Probleem is om hier echte goede mil. canvas te vinden....

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 juli 2015, 14:33:13
Zulk een originele "canopy" zou ik hier kunnen krijgen bij iemand voor 7000 pesos zonder deuren maar die heb ik al en daar betaalde ik 3000 pesos @ Titan Mandauwe city voor een set van twee....en de canopy komt compleet met de twee achterdeurtjes dus zou ik zeggen...een redelijke prijs of duur en ik ben belazerd door Titan met die 3000 pesos.........maar ze weten drommels goed wanner je het nodig hebt als een verzamelaar........... :lachen: :lachen:

Zal het eerst moeten zien........... :run: :run:

van internet als voorbeeld





Mijn exemplaar.........



Probleem is om hier echte goede mil. canvas te vinden....

Dit is een Noreco jeep en deze canvas ziet er nog uitstekend uit........en ik denk dat de man die de canvas aan mij wil verkopen iets lager zou willen gaan want zijn vrouw heeft kidney dialysis in Cebu city en dat is natuurlijk peperduur........in Holy Child Hospital Dumaguete ongeveer 5000 pesos per session of zoiets en zou elke week moeten gebeuren?............ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Deze "achterruiten" kan je netjes openen............ :thumb: :thumb: (misschien niet origineel maar wel zo gemakkelijk)......... :jajaja: :jajaja:



Terwijl ik denk dat deze NIET geopend kunnen worden.............. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Sauer Kraut (zuurkool?).............nooit geweten dat ze dat hier in de Why Not verkopen...toch een keer proberen want dat is een hoop cabbage met vitamins en minerals........... :jajaja:





Maar het liefst heb ik GAI PAD PUG.....(chop choy) (Thailand)...ook nog goed voor twee (voor de gierigen Holanders?....... :lachen: :lachen:)


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  9 juli 2015, 12:29:57
Regen met onweer.........nog geen sneeuw te zien........ :denk: :denk:



Moet morgen naar de bergen maar denk dat ik het uitstel tot zondag morgen.................. :denk: :denk: :denk:

bananacreek

Dit zou de originele Noreco Primary extension worden maar de eigenaars op de tussenliggende lots willen niet tekenen voor de "Right of Way" (jaloersheid).... :negatief: :negatief:



Was al goedgekeurd en zou P74,688 kosten aan materieel en labor.......

Maar we krijgen nog een laatse kans 200 m verder op..... :happy: :happy: :thumb:




bananacreek