Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gisteren en vandaag bezoek gehad van geacht medelid COBRA........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Vriendelijke man en echtgenote ................ :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Normaal eet ik Havermout met banana schijfjes en pinapple tidbits........... :jajaja: :thumb: :happy:

De komende dagen eet ik Havermout met DROP TIDBITS........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run: :run: :run:



Zeer leuke mensen............ :thankyoufw5: :thankyoufw5:

bananacreek

Hier hadden we onder andere ook een gesprek over: FTF trucks.............Wijchen













:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic:............................. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Geleuter....want dit werd besproken naast Lake Balinsasayo............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek



De weg naar Twin Lakes is nu volledig van goede kwaliteit beton tussen de Highway en de Lakes......... :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Drop is op ....gelijk naar beneden en een aanvullend rantsoen uit de koelkast halen.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :run: :run:


bananacreek

Nu eet ik dubbelzoute muntendrop van 1 Griekse Drachm................ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy:


boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 14:22:52
Nu eet ik dubbelzoute muntendrop van 1 Griekse Drachm................ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy:



Welja, laat je medemensen maar watertanden........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Morgen een LIPID (cholesterol) test nemen om te kijken wat het verschil is tussen 2 gebakken eieren (vorige test) of 3 stuks per dag is na een maand testing....ben benieuwd... :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Denk dat ze alleen maar dropwater kunnen aftappen in dit geval......en moet minimaal 8 uur vasten dus het laatste dropje (volle mond) om 21.45....... :lachen: :lachen: :jajaja: :run: :run:


bananacreek

Citaat van: boomerang op woensdag  1 juli 2015, 03:24:51
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 14:22:52
Nu eet ik dubbelzoute muntendrop van 1 Griekse Drachm................ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy:



Welja, laat je medemensen maar watertanden........

Ik dacht vroeger in de Vaderlandse geschiedenis boeken gelezen te hebben dat de Friezen geen drop liefhebbers waren?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

Verkeerd boek gelezen?........... :weetikniet: :weetikniet: