Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Tax Map avontuur.................... :denk: :denk: :run: :run: :run:

Vertrokken om 0.700 uur in flinke regen..................maar geen gebrul want ik had een duur regenpak aan (tweedelig)........ :jajaja: :jajaja:

In Tanjay in de bergen aangekomen drijfnat.....waarom?.......... :denk: :denk:

Omdat het regenpak GEEN ontluchting toelaat en je lichaam drijfnat gaat worden......wat een ellende............. :negatief: :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Naar de Assessors Office geweest maar de dienstdoende man (zeer vriendelijk) kon weinig doen omdat ik niet de juiste naam en lotnummer had....dus beloofde ik om in de middag terug te komen....

Toch een paar foto's van de taxmap van het betrokken gebied genomen.............




bananacreek

Dus de bergen in met stromende zachte regen...gelukkig geen sneeuw vandaag.......... :happy: :happy:

Aangekomen in de regen wat werk afgemaakt en ik moest langs Schele Nelis



Ja wat moet je Klootzak...dat hoorde ik wel hoor en je zei: "Schele Nelis?"



"Als ik het zou willen trap ik je in één keer naar de hel en dan heb je geen enkele kans om ooit nog een keer in de Hemel te komen...Melanoma of geen Melanoma...stuk verdriet, lelijke vent"..... :jajaja: :jajaja:

Nelis is klein maar oersterk en een zeer nerveus paardje en alleen de eigenaar en familie kan opstijgen...zeer nerveus en snel in paniek..........

Ok....we wachten hier op de Klootzak en dan schieten we hem dwars door zijn lelijke kop............ :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Als het flink geregend heb dan kom je hier niet meer door.............. :run: :run: :run:


bananacreek

Hier zou de nieuwe extension moeten beginnen en dan moet dat boompje daarachter wel verdwijnen............. :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Terug naar de Assessors Office en allemaal vriendelijke mensen en met de juiste naam werd het lotnummer snel gevonden en toen een application gedaan voor een Certified True Machine Copy van de tax declaration (s)



Maar gelijk de rekening van 12500 pesos in de handen gedrukt wegens achterstallige bataling van de Real estate taxes.................ga ik natuurlijk NIET betalen...sedert het jaar 1980............hoe dom van die mensen want op een gegeven moment gaat dat land "Foreclosed" worden en dan wordt het verkocht aan de hoogste bieder...... :ripba8: :ripba8:





Enigste wat ik zei was: "Minder drinken en harder werken".................. :jajaja: :jajaja:

Maar de Noreco heeft niets van doen met die achterstallige betalingen....... :thumb:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 25 juni 2015, 13:59:02
P49 en (zo te zien in de zelftest) UV protective.....maar morgen naar een optical store brengen om 100% zeker te zijn (nog steeds volledig paranoid... :lachen: :thumb: :thumb: :happy:)





UV400................ :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: @P49........... :thumb: :thumb: :run: :run:


bananacreek

Joe gaat een huis bouwen en heeft vier (nee zes) deuren bij Matiao gekocht............. :denk: :denk:...kijk uit voor een BPO?......... :weetikniet: :weetikniet: