Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

"Lease" eigenaar "foreigners".............. :lachen: :jajaja:



De hele boel daar (de buurt) zit nu vol met foreigners die het op dit moment hebben een aantal het met elkaar aan de stok :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :picsplease: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Moffen, Brit, Canadees, Belg, noem het maar op en ze steken zelfs de boel in brand van een ander.. :negatief: :negatief:

Alleen de eigenaar van het hotel is een  :smiley-philippines:...en die vermaakt zich met de vechtende blanken en hij is zo'n beetje de rechter die toezicht huod en de zaak uit elkaar houd als het weer fout gaat..... :lachen: :lachen:

bananacreek



Als ik dan toch een strandhuisje in de bergen ga bouwen wil ik wel een leuke aquarium hebben.......vroeger nooit geduld voor gehad....en denken aan een zoutwater aquarium? (koralen)............... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

35 million pesos................. :applaus: :thumb: :happy:

"Ok darling" (says the  :smiley-philippines: girlfriend)....."Yes I love you so much...why are you always asking me that question?....because of Rodrigo?...but I told you..he is my first cousin :jajaja:... :jajaja:.....please lets get married next week and have a beautiful mestizo baby and of course as wedding gift..... and to show that you really love me like you always said in your emails....you will buy this house and lot in my name darling?.....so give me another kiss darling......you want more?...you want XXXXX.. :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0:.....ok...but lets buy this first OK?.............."...... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:



After 2 years Heinrich comes home from his heimat (heeft zich kapot gewerkt om het huis te betalen, want voordat hij trouwde heeft hij zijn huis in Duitsland op hypotheek gezet om "zijn" huis op de  :smiley-philippines: te kunnen betalen, maar hij heeft altijd aan zijn nieuwe echtgenote verzwegen dat hij een zware hypotheek heeft af te lossen en daarom hard moet werken in de steigerbouw in Frankfurt ) and upon arrival he sees a security guard by the gate of "his" house who stops him from entering the gate of his conjugal dwelling.....and Heinrich says very irritated: "Was ist er toch loss"?.... "Offnen sie die gate nachmals sofort" (Sudeten duits)............. :moord: :moord: :moord:..en hij moet bijna in zijn nieuwe broek pissen van woede.............. :denk: :denk: :negatief: :negatief: :picsplease: :picsplease:

The guard said smiling: "No sir there is a Barangay protection Order" so that you are not allowed to enter this house anymore, and if you try to enter this gate I have to shoot you...so....fuck off Joe... and Go Home"............. :lachen: :lachen: :lachen: :atyourservice: :atyourservice:

"Nou......misschien zuiver gelul van een Klootzak zegt die meneer in het rode gespikkelde overhemd op de achterste rij (lullig overhemd meneer..neem dat maar van mij aan)..... :lachen: :jajaja:.....Nee hoor zulke dingen gebeuren..............zie hier als voorbeeld"...





Of ik jaloers ben?.............. :lachen: :lachen:....mijn vader zou zeggen.."AAN MIJN NOOIT NIET....ZIJN ZE NOU HELEMAAL BESODEMIETERD?"... :ripba8: :ripba8:

nils

Citaat van: bananacreek op zaterdag  6 juni 2015, 14:56:53


After 2 years Heinrich comes home from his heimat (heeft zich kapot gewerkt om het huis te betalen, want voordat hij trouwde heeft hij zijn huis in Duitsland op hypotheek gezet om "zijn" huis op de  :smiley-philippines: te kunnen betalen, maar hij heeft altijd aan zijn nieuwe echtgenote verzwegen dat hij een zware hypotheek heeft af te lossen en daarom hard moet werken in de steigerbouw in Frankfurt ) and upon arrival he sees a security guard by the gate of "his" house who stops him from entering the gate of his conjugal dwelling.....and Heinrich says very irritated: "Was ist er toch loss"?.... "Offnen sie die gate nachmals sofort" (Sudeten duits)............. :moord: :moord: :moord:..en hij moet bijna in zijn nieuwe broek pissen van woede.............. :denk: :denk: :negatief: :negatief: :picsplease: :picsplease:
Treurig dat hij zo bedrogen is, maar een huis van 35 miljoen pesos in de Filippijnen :ikkeniebegrijp:
Volgens mij zat hij te veel in de wolken daar in Frankfurt.

huisman45

Zal wel kretiek krijgen maar ok
TOTAAL GEEN MEDELIJDEN MEE,moeten ze maar na denken voor ze hun slurf ergens in duwen
of aan het grotje willlen snuffelen.
zorg dat je de wetten kent voordat je iets koopt of wat in het buitenland
Maar ach zijn er hier zoveel die denken dat het LIEFDE is laat me niet lachen.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Herbie

Citaat van: huisman45 op zondag  7 juni 2015, 02:15:36
Zal wel kretiek krijgen maar ok
TOTAAL GEEN MEDELIJDEN MEE,moeten ze maar na denken voor ze hun slurf ergens in duwen
of aan het grotje willlen snuffelen.
zorg dat je de wetten kent voordat je iets koopt of wat in het buitenland
Maar ach zijn er hier zoveel die denken dat het LIEFDE is laat me niet lachen.

Ale gij, hoe kom je daar nu bij, is het dan niet altijd grote liefde :lachen: :lachen: :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Luke

Is er dan een verschil in BE/NE? Daar Is het toch ook altijd GROOTE liefde tot de midlife crisis er aan komt.
Het enige voordeel is dat je nog aanspraak kan maken op een deel van UW eigendom.

Het ouderlijk huis stond vlak voor de poortingang van de kerk, dus deze tijd van het jaar was het trouw-seizoen! Wagens met de genodigden en het nieuwe koppel reden aan en af. Als je dan de commentaren hoorde van de aanwezige toeschouwers (inclusief mijn moeder) dan werden daar al de prognoses gemaakt over de toekomst van het koppel; doorsnee koppel was een beetje uitvlooien wat voor job ze hadden en de familie van beide een beetje doorlichten. Maar als er eentje van een "welstellende" familie kwam dan sloegen de tongen gelijk over van "tis voor't geld" en " weette wel wat die familie allemaal bezit/doet". Het was dan ook opmerkelijk dat er meer toeschouwers waren als er welvaart "geroken" werd....

Hier in PH is het wat meer platvloers maar het komt op hetzelfde neer...


Herbie

Citaat van: Luke op zondag  7 juni 2015, 03:11:38
Is er dan een verschil in BE/NE? Daar Is het toch ook altijd GROOTE liefde tot de midlife crisis er aan komt.
Het enige voordeel is dat je nog aanspraak kan maken op een deel van UW eigendom.

Het ouderlijk huis stond vlak voor de poortingang van de kerk, dus deze tijd van het jaar was het trouw-seizoen! Wagens met de genodigden en het nieuwe koppel reden aan en af. Als je dan de commentaren hoorde van de aanwezige toeschouwers (inclusief mijn moeder) dan werden daar al de prognoses gemaakt over de toekomst van het koppel; doorsnee koppel was een beetje uitvlooien wat voor job ze hadden en de familie van beide een beetje doorlichten. Maar als er eentje van een "welstellende" familie kwam dan sloegen de tongen gelijk over van "tis voor't geld" en " weette wel wat die familie allemaal bezit/doet". Het was dan ook opmerkelijk dat er meer toeschouwers waren als er welvaart "geroken" werd....

Hier in PH is het wat meer platvloers maar het komt op hetzelfde neer...




Volledig mee eens Luke
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Hola....wacht even....niemand de deur uit........... :lachen: :lachen:

Dat was een voorbeeld en niet echt gebeurd....een product van de imagination van een gedogen Klootzak.....een verhaal....op de  :smiley-philippines: heet dat een drama............ :lachen: :lachen:

Maar dat krantenartikel daaronder was wel echt gebeurd en gebeurt nog vaak waar dan ook in dit beloofde land........ :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

__________________________________________________________________________

Ik heb nu ook weer een probleem en denk dat mijn Grote Liefde ZWANGER is van mij....... :run: :run: :run: :run:.. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:......ongelofelijk want ik heb toch rubber gebruikt (maat XL)......... :picsplease: :picsplease:

Maar goed.....Ok...... :denk: :denk:....... om een voorbeeld te stellen...ik neem de verantwoording van mijn streken.............. :atyourservice: :atyourservice:

Ga goed voor haar en de baby zorgen.................. :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja: