Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het was een schok van ongeveer een sekonde en als dat geen aarschok was dan moet ik zo snel mogelijk naar een psychiater want dan gaat het niet goed met mij............. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

boomerang

Citaat van: bananacreek op donderdag  4 juni 2015, 13:24:52
Het was een schok van ongeveer een sekonde en als dat geen aarschok was dan moet ik zo snel mogelijk naar een psychiater want dan gaat het niet goed met mij............. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Het was inderdaad een lichte aardbeving om 21.25 uur en de naschok om 22.15 uur.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Een aantal maanden geleden bracht een ander lid mij op de hoogte van dit product maar later was het....




Vandaag zach ik echter weer een aantal flessen staan bij Lee Plaza @ P78 per stuk........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Dus gelijk drie flessen achterover gedrukt en naar de kassa............ :thumb: :happy: :happy:

Nadat de kassierre (Carlita) klaar was gekomen met de kassa zei ze:  "P1000,20 sir......."



Ik zei: "Wat gaan we nou krijgen?....ben je nou helemaal bezopen?"

Ze zei: "Sorry sir, I can not understand what you are saying a while ago".............. :jajaja: :jajaja:

Ik zei: "How much for the bottles of Braggs?"

Ze antwoordde:  "302 pesos sir"

Ik zei: "Aan mijn nooit niet, there is a price label on the bottles reading 78 pesos"

Ik liet het aan haar zien en gelijk paniek in het kippenhok.............. :run: :run: :run:

Soort manager erbij en de fles ergens anders gebracht en het bleek inderdaad dat de barcode 302 pesos las................

Ik had al het gevoel op het moment dat ik de flessen in het mandje gooide dat er iets fout zat want de persoon die mij onlangs op de hoogte bracht van dit product had mij al verwittigd dat het vrij duur was tegen de 300 pesos...................maar ik dacht ...proberen...je weet nooit want in Nederland vroeger moesten ze het produkt verkopen zoals aangegeven op de prijslabel......maar de manager tikte haar nummer in de kassa computer en haalde het weg en zei: "302 pesos sir...take it or leave it"... :negatief: :negatief:

Toch maar gekocht om als blanke zakkenvuller geen gezicht te verliezen........... :denk: :denk:



Kan je vrij lang bewaren.... :thumb:


bananacreek

Citaat van: boomerang op donderdag  4 juni 2015, 13:36:36
Citaat van: bananacreek op donderdag  4 juni 2015, 13:24:52
Het was een schok van ongeveer een sekonde en als dat geen aarschok was dan moet ik zo snel mogelijk naar een psychiater want dan gaat het niet goed met mij............. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Het was inderdaad een lichte aardbeving om 21.25 uur en de naschok om 22.15 uur.

Kijk nu komt de aap uit de mouw, dank u, maar de naschok heb ik niet gevoeld........waarschijnlijk zat ik toen op het toilet en dan komen er vanzelf al een hoop naschokken... :jajaja:

Scheelt me 500 pesos voor de doctor........... :thumb: :happy: :happy: :run: :run:

bananacreek

O-ringen voor de Stihhl pressure washer  (gekocht in een carshop) @P50 per stuk............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:



Probleem is dat de rotating nozzles niet meer te krijgen zijn omdat het model vervangen is............. :negatief: :negatief:


bananacreek





Test draaien en de temp blijkt uitstekend te zijn en geen lek want het water in de radiator borrelt niet...alleen een paar lekjes wegwerken met nieuwe slangen enz en de brandstofpomp bijstellen.............dus in principe is het nieuwe surplus blok goed.............so far...

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/K1vqrANDavY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/c1JKsgHxDos" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NDixwSWEznk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Zeker weten dat de testmeter werkelijk werkt.................. :denk: :denk: :jajaja: :thumb: :happy:
[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/wNm4P3hLJF4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Dumaguete city Pilotenschool student uit Papua New Guinea door een dumptruck doodgereden vandaag op de highway in San Jose town....en was dood verklaard upon arrival in het provincial hospital.......... :ripba8: :ripba8:

Zo regent het vaak doden hier op die highways................ :negatief: :negatief:

Geen Ceres......... dan een truck............... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  4 juni 2015, 13:44:29
Een aantal maanden geleden bracht een ander lid mij op de hoogte van dit product maar later was het....




Vandaag zach ik echter weer een aantal flessen staan bij Lee Plaza @ P78 per stuk........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Dus gelijk drie flessen achterover gedrukt en naar de kassa............ :thumb: :happy: :happy:

Nadat de kassierre (Carlita) klaar was gekomen met de kassa zei ze:  "P1000,20 sir......."



Ik zei: "Wat gaan we nou krijgen?....ben je nou helemaal bezopen?"

Ze zei: "Sorry sir, I can not understand what you are saying a while ago".............. :jajaja: :jajaja:

Ik zei: "How much for the bottles of Braggs?"

Ze antwoordde:  "302 pesos sir"

Ik zei: "Aan mijn nooit niet, there is a price label on the bottles reading 78 pesos"

Ik liet het aan haar zien en gelijk paniek in het kippenhok.............. :run: :run: :run:

Soort manager erbij en de fles ergens anders gebracht en het bleek inderdaad dat de barcode 302 pesos las................

Ik had al het gevoel op het moment dat ik de flessen in het mandje gooide dat er iets fout zat want de persoon die mij onlangs op de hoogte bracht van dit product had mij al verwittigd dat het vrij duur was tegen de 300 pesos...................maar ik dacht ...proberen...je weet nooit want in Nederland vroeger moesten ze het produkt verkopen zoals aangegeven op de prijslabel......maar de manager tikte haar nummer in de kassa computer en haalde het weg en zei: "302 pesos sir...take it or leave it"... :negatief: :negatief:

Toch maar gekocht om als blanke zakkenvuller geen gezicht te verliezen........... :denk: :denk:



Kan je vrij lang bewaren.... :thumb:



Nu de P302 er bovenop geplakt.............. :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek