Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Havermout aan "tafel" bijgeschoven om in style te blijven................ :lachen: :hoedjeaf:




Mijn carpenter zei "Never could I live like this in da mountains".................. :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :run: :run:

Zijn zoon kwam ook mee en maakte kennis met de Kabuk....was een heel avontuur voor hem........ :lachen:




bananacreek

Ok...time to go...sayonara........... :denk: :daag:



Trailer vastmaken en ... :benweg: :benweg: :benweg:





Op de terugweg tot uit de bergen in 4x4 (L) gereden en dan kan de gewoon tussen de eerste en vierde versnelling schakelen om wat meer snelheid te kunnen krijgen... :thumb:

bananacreek

Totale afstand omhoog is 29 km @ P295 diesel (P34.20 per liter) (retour)...niet gek........ :thumb: :thumb:

Meestal in de lagere versnellingen en dan draait de motor flink wat toeren............ :jajaja:

En tijden het vast komen te zitten kost dat nog meer diesel.............. :negatief:

De HELD van de dag.............. :thumb: :happy:



bananacreek

Hier sprak er iemand..."Waarom niet de winch gebruiken om door te trekken?"....



"Of waarom geen sneeuwkettingen laten maken?"............... :weetikniet: :weetikniet:

Ik had geen "winch anchor stake" om de winchhook vast te zetten............ :thumb:

Moet ik zien te vinden ...(of zelf maken)...... :thumb: :thumb: :happy: :happy:






bananacreek

Maar één ding is toch weer duidelijk naar voren gekomen......... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:.... :atyourservice: :atyourservice:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  1 juni 2015, 15:18:19
Totale afstand omhoog is 29 km @ P295 diesel (P34.20 per liter) (retour)...niet gek........ :thumb: :thumb:

Meestal in de lagere versnellingen en dan draait de motor flink wat toeren............ :jajaja:

En tijden het vast komen te zitten kost dat nog meer diesel.............. :negatief:

De HELD van de dag.............. :thumb: :happy:




4DR6 turbo



bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  1 juni 2015, 15:36:02
Citaat van: bananacreek op maandag  1 juni 2015, 15:18:19
Totale afstand omhoog is 29 km @ P295 diesel (P34.20 per liter) (retour)...niet gek........ :thumb: :thumb:

Meestal in de lagere versnellingen en dan draait de motor flink wat toeren............ :jajaja:

En tijden het vast komen te zitten kost dat nog meer diesel.............. :negatief:

De HELD van de dag.............. :thumb: :happy:




4DR6 turbo




Ik betaalde in 2003 190 duizend pesos en nu gaan ze weg voor 420 duizend omdat er geen "chop-chop"meer komt vanuit Japan...

bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  1 juni 2015, 15:36:02
Citaat van: bananacreek op maandag  1 juni 2015, 15:18:19
Totale afstand omhoog is 29 km @ P295 diesel (P34.20 per liter) (retour)...niet gek........ :thumb: :thumb:

Meestal in de lagere versnellingen en dan draait de motor flink wat toeren............ :jajaja:

En tijden het vast komen te zitten kost dat nog meer diesel.............. :negatief:

De HELD van de dag.............. :thumb: :happy:




4DR6 turbo




De twee laatste foto's komen van Internet want die motoren zijn NIET omgebouwd voor een rechts stuur.............

boldy

Je bent de goedheid zichzelf (al wil je een klootzak zijn)  De mensen daar zullen je wel weer dankbaar zijn neem ik aan ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op maandag  1 juni 2015, 17:37:41
Je bent de goedheid zichzelf (al wil je een klootzak zijn)  De mensen daar zullen je wel weer dankbaar zijn neem ik aan ?

Dank u, en ik dacht het wel, maar ik moet wel........ want St. Peter zei: "Voor elk karwei krijg je 1000 airmiles om dichter bij de hemel te komen als het einde gaat komen"............. :denk: :denk:
En hij ging verder: "En denk nou maar niet dat je er bent....dit is pas het begin"
Toen zei ik: "Dus ik ga die Melanoma overleven?"........... :happy: :happy: :weetikniet:

Hij antwoordde: "Daar kom je vanzelf wel achter"................. :run: :run: :run: :run:


Ik begrijp nog steeds niet waarom die man altijd een loper (sleutel) in de hand houd............kijk en nu heeft hij er een reserve sleutel bij........ :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet: