Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Morgen geen sneeuw van betekenis te verwachten en dat geeft een goed gevoel.......... :thumb: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 28 mei 2015, 13:39:24
Gereed voor de ontwikkelings hulp trip.......maar met een nijdig staartje want een broer van degene waar ik de tanks moet instaleren is gestorven aan diabetes related...en toch niet ouder dan een jaar of 36 dacht ik....... :ripba8:

Nu gaan ze naar de cityhall morgen om de begravenis rond te krijgen want ze hebben zelf geen geld en zodra je dat kan bewijzen dan doet de "gemeente" dat...... :jajaja:

Ik heb nooit geweten dat de man diabetis II had...maar ik heb hem dan ook maar twee keer gezien............LIVE IS UNFAIR....ja zo kan het gaan...en ik ben ook nog niet zeker wat er met mijzelf gaat gebeuren in de nabije toekomst betreffende die melanoma rommel...........en heb nog niet genoeg airmiles......... :denk: :denk:

Terug van weggeweest...maar morgen meer...............


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 28 mei 2015, 13:39:24
Gereed voor de ontwikkelings hulp trip.......maar met een nijdig staartje want een broer van degene waar ik de tanks moet instaleren is gestorven aan diabetes related...en toch niet ouder dan een jaar of 36 dacht ik....... :ripba8:

Nu gaan ze naar de cityhall morgen om de begravenis rond te krijgen want ze hebben zelf geen geld en zodra je dat kan bewijzen dan doet de "gemeente" dat...... :jajaja:

Ik heb nooit geweten dat de man diabetis II had...maar ik heb hem dan ook maar twee keer gezien............LIVE IS UNFAIR....ja zo kan het gaan...en ik ben ook nog niet zeker wat er met mijzelf gaat gebeuren in de nabije toekomst betreffende die melanoma rommel...........en heb nog niet genoeg airmiles......... :denk: :denk:

Zeker weten morgen.....hoop ik.......... :jajaja:

Zoveel foto's .....heb er weinig zin in vandaag....vorstverlet........33 graden nu in de bunker. (2200 uur). :jajaja: :jajaja:.............


bananacreek


bananacreek

Nu een grotere sortering imported goods bij Lee Plaza (en Hypermart)... :thumb:


bananacreek


bananacreek

Speculoos... uit..  :belgiesmiley:.......in het Nederlands SPECULAAS?............... :denk: :denk: :weetikniet:



Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag 31 mei 2015, 15:14:50
Speculoos... uit..  :belgiesmiley:.......in het Nederlands SPECULAAS?............... :denk: :denk: :weetikniet:




Jules Destrooper is een bekend Belgisch merk en speculoos is een typisch Belgisch product alhoewel in Belgie (vooral in dialectvorm) de termen speculoos en speculaas dikwijls door elkaar worden gebruikt.

Nederlanders spreken steeds van speculaas wat ook een typisch Nederlands product is.

http://blog.toerismevlaanderen.nl/wat-is-het-verschil-tussen-speculaas-en-speculoos

huisman45

Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent