Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: nils op dinsdag 26 mei 2015, 17:13:48
Citaat van: bananacreek op maandag 25 mei 2015, 17:40:49
Show van Davao Mayor Duterte die op tv zou hebben toegegeven connections had met de Davao city DEAD SQUADS....en hij zegt nu "vote not for me as president...I don't want to kill people.............I challenge the Human Rights Commissions to file a case against me"............. :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run:
Wat ik niet begrijp is dat als ze zo makkelijk misdadigers op kunnen sporen,
waarom ze hen gewoon niet opsluiten ipv doodschieten.
Want ze zijn natuurlijk allemaal schuldig omdat ze doodgeschoten worden.


De namen van die "slachtoffers" worden op één of andere manier door de politie vrij gegeven en er werd ook hier in het verleden beweerd dat een aantal leden van zulk een "deadsquad" politiemensen en advokaten zouden zijn...maar nooit bewezen.........

Het zijn meestal drugs related individuals die opgeruimd worden in zulke gevallen............en naast het bovenstaande is de "police blotter" ook een "PUBLIC DOCUMENT" en mag daarom door iedereen worden ingezien tenzij erbij een entry vermeld staat "NOT FOR PRESS RELEASE"........... en in zulke gevallen mag die "entry" niet in de kranten worden weergegeven....

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 mei 2015, 13:28:47
Citaat van: nils op dinsdag 26 mei 2015, 17:13:48
Citaat van: bananacreek op maandag 25 mei 2015, 17:40:49
Show van Davao Mayor Duterte die op tv zou hebben toegegeven connections had met de Davao city DEAD SQUADS....en hij zegt nu "vote not for me as president...I don't want to kill people.............I challenge the Human Rights Commissions to file a case against me"............. :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run:
Wat ik niet begrijp is dat als ze zo makkelijk misdadigers op kunnen sporen,
waarom ze hen gewoon niet opsluiten ipv doodschieten.
Want ze zijn natuurlijk allemaal schuldig omdat ze doodgeschoten worden.


De namen van die "slachtoffers" worden op één of andere manier door de politie vrij gegeven en er werd ook hier in het verleden beweerd dat een aantal leden van zulk een "deadsquad" politiemensen en advokaten zouden zijn...maar nooit bewezen.........

Het zijn meestal drugs related individuals die opgeruimd worden in zulke gevallen............en naast het bovenstaande is de "police blotter" ook een "PUBLIC DOCUMENT" en mag daarom door iedereen worden ingezien tenzij erbij een entry vermeld staat "NOT FOR PRESS RELEASE"........... en in zulke gevallen mag die "entry" niet in de kranten worden weergegeven....




bananacreek

Citaat van: Pinocchio op dinsdag 26 mei 2015, 16:41:51
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 16:29:05
Citaat van: Luke op dinsdag 26 mei 2015, 15:05:13
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 14:33:45
Zulk een kraan zie ik voor het eerst met twee aansluitingen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...dooverbinding?... :weetikniet: :weetikniet:





Gebruik die om de wasmachine aan te sluiten....

Ok...dank u....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:..maar hoe sluit ik die aan op mijn wasmachine?.... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:



Dit is een kraan van de nieuwste generatie bedoeld voor de nieuwste generatie wasmachines.

Maar voor zover bekend zijn die nog niet beschikbaar bij Centrum.

Dus toch maar in de bergen op zoek gaan :yesmaster: :clapping: :clapping: :clapping:

Ook verkeerde draad...past niet........... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Voor het eerst dat ik zulks hier zie of ben ik nu helemaal geestelijk gestoord?........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek



Tot op heden is hij er nog steeds mee weggekomen........ :jajaja: :jajaja:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Die carplates worden in Zeeland (Nederokko) gemaakt............... :jajaja: :denk: :denk:



Ik moet getuigen in de  :smiley-philippines:.......hoe de zakken te vullen?................. :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

Gereed voor de ontwikkelings hulp trip.......maar met een nijdig staartje want een broer van degene waar ik de tanks moet instaleren is gestorven aan diabetes related...en toch niet ouder dan een jaar of 36 dacht ik....... :ripba8:

Nu gaan ze naar de cityhall morgen om de begravenis rond te krijgen want ze hebben zelf geen geld en zodra je dat kan bewijzen dan doet de "gemeente" dat...... :jajaja:

Ik heb nooit geweten dat de man diabetis II had...maar ik heb hem dan ook maar twee keer gezien............LIVE IS UNFAIR....ja zo kan het gaan...en ik ben ook nog niet zeker wat er met mijzelf gaat gebeuren in de nabije toekomst betreffende die melanoma rommel...........en heb nog niet genoeg airmiles......... :denk: :denk: