Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 25 mei 2015, 17:06:55
[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/age32-2acFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

Carlito was ergens in 1999 al uit een boom gevallen en toen heb ik de ziekenhuis kosten (out patient) betaald want hij dat een soort HEMATOMA (bloedbal) in de buikholte ter grote van een kleine voetbal...en zeer gelukkig is dat genezen met behulp van medicijnen.... :thumb: :happy:

Voetbal = Volleyball................. :jajaja: :jajaja: :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 25 mei 2015, 17:16:40
Citaat van: bananacreek op maandag 25 mei 2015, 17:06:55
[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/age32-2acFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

Carlito was ergens in 1999 al uit een boom gevallen en toen heb ik de ziekenhuis kosten (out patient) betaald want hij dat een soort HEMATOMA (bloedbal) in de buikholte ter grote van een kleine voetbal...en zeer gelukkig is dat genezen met behulp van medicijnen.... :thumb: :happy:

Voetbal = Volleyball................. :jajaja: :jajaja: :atyourservice:

Die jongen heeft maar grade II op school (lagere school) maar is een eerlijke gast maar drinkt wel graag een glaasje Tuba........... :hoedjeaf:

Als ik mijn strandhuisje daar in de bergen zou gaan bouwen (als de euro nog bestaat) dan zal dat op zijn land gebeuren en we spreken hier dan over UTANG SA ...verdomme nu weer het woord vergeten....ahhh: UTANG NA LOOB...of zoiets (ereschuld).............. :lachen: :jajaja:

bananacreek

Financiele moeilijkheden.............. :negatief: :negatief:

[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/SlJ2RRp9BaA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/e6ux2aiSLis" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Show van Davao Mayor Duterte die op tv zou hebben toegegeven connections had met de Davao city DEAD SQUADS....en hij zegt nu "vote not for me as president...I don't want to kill people.............I challenge the Human Rights Commissions to file a case against me"............. :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run:



Meer:

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/philippines-mayor-rules-himself-out-presidential-race-because-he-doesnt-want-to-kill-people-10274030.html

bananacreek

Zulk een kraan zie ik voor het eerst met twee aansluitingen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...dooverbinding?... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Verdorie man...ik neem gewoon een foto van de nieuwe "Hi-Point" location..............waarom zit je me zo ongelovelijk zuur aan te kijken...heb je nog nooit een blanke toerist gezien????...en dan doen vele  :smiley-philippines:



Dis is een levensgevaarlijk beroep.......maar ik krijg geen gevarengeld noch airmiles om te vluchten............ :negatief: :negatief:

Luke

Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 14:33:45
Zulk een kraan zie ik voor het eerst met twee aansluitingen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...dooverbinding?... :weetikniet: :weetikniet:



Gebruik die om de wasmachine aan te sluiten....

bananacreek

Citaat van: Luke op dinsdag 26 mei 2015, 15:05:13
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 14:33:45
Zulk een kraan zie ik voor het eerst met twee aansluitingen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...dooverbinding?... :weetikniet: :weetikniet:



Gebruik die om de wasmachine aan te sluiten....

Ok...dank u....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:..maar hoe sluit ik die aan op mijn wasmachine?.... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 16:29:05
Citaat van: Luke op dinsdag 26 mei 2015, 15:05:13
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 14:33:45
Zulk een kraan zie ik voor het eerst met twee aansluitingen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...dooverbinding?... :weetikniet: :weetikniet:





Gebruik die om de wasmachine aan te sluiten....

Ok...dank u....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:..maar hoe sluit ik die aan op mijn wasmachine?.... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:



Dit is een kraan van de nieuwste generatie bedoeld voor de nieuwste generatie wasmachines.

Maar voor zover bekend zijn die nog niet beschikbaar bij Centrum.

Dus toch maar in de bergen op zoek gaan :yesmaster: :clapping: :clapping: :clapping:

nils

Citaat van: bananacreek op maandag 25 mei 2015, 17:40:49
Show van Davao Mayor Duterte die op tv zou hebben toegegeven connections had met de Davao city DEAD SQUADS....en hij zegt nu "vote not for me as president...I don't want to kill people.............I challenge the Human Rights Commissions to file a case against me"............. :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run:
Wat ik niet begrijp is dat als ze zo makkelijk misdadigers op kunnen sporen,
waarom ze hen gewoon niet opsluiten ipv doodschieten.
Want ze zijn natuurlijk allemaal schuldig omdat ze doodgeschoten worden.