Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hotel "Het Zuiderduin" (xxxxx)................ :jajaja:



Solar light met GI stalen ramen.... :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Geen inverter @P4600.....ietsje je groot...maar toch redelijk met 280A........... :jajaja: :thumb:


bananacreek


bananacreek

@P31700.........230A



Ik zoek iets voor de bergen straks.....maar niet te zwaar en toch redelijk @ amperage...... :jajaja:




bananacreek

Michael Albert Segal..where are you.....you are wanted... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run:

Dat zou een Fransman zijn die met zijn wagen een  :smiley-philippines: op de motor zou hebben aangereden op 5 mei 2015 en beloofd om de zaak en het ziekenhuis te betalen en nu klaagde de victim op BANAT Dumaguete radio programma en ....oeiiiiiii..... :denk:. de FOREIGNERS (alle) werden "gekielhaald"........... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :negatief:

De man (Jones Manaba) gilde het uit over de radio........(ik dacht die gaat een hartaanval krijgen)....... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Zijn naam (fransman) was bekend want hij had een   :smiley-philippines: drivers license en registration en zou in Barangay Batinguel Purok 5 wonen maar dat bleek niet waar te zijn en gelijk werd de man veroordeeld als Illegal staying foreigner.......en nu werd voorgesteld om een ordinance in de city council te laten maken waarbij het verplicht zou moeten worden voor alle FOREIGNERS om altijd het originele paspoort op zak te hebben en dat alle  :smiley-philippines: daarom zouden kunnen vragen.... :lachen: :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:

Ze beweerden over de telefoon dat als wanneer een  :smiley-philippines: in Hong Kong of Amerika of europa wordt aangehouden deze het paspoort moeten kunnen tonen en ze zeggen nu waarom niet hetzelfde met de FOREIGNERS in Dumaguete ?.............. :lachen:

Hij reed in die wagen (Honda City of Civic) met een  :smiley-philippines: vrouw genaamd Cora of zoiets en die kreeg er ook van langs............ongelofelijk...dat zou een landverraadster zijn volgens Jones Manaba................ :lachen: :run: :run: :run:

Hij bleek ook niet geregistreerd te zijn bij de BI......(maar de immigration was al dicht op die tijd........... :lachen: :lachen:).....en gelijk zou het een illegal foreigner zijn....en er werd helemaal niet bij gedacht dat de man ook in Bacolod of Cebu city of Dapitan of waar dan ook bij de BI geregistreerd zou kunnen zijn..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Na een aantal meer inkomende telefoontjes vonden ze de wagen (platenumber was bekend) en die werd gevonden naast SPI in Sac-sac Bacong...... :lachen: :lachen: :jajaja:

Ongelovelijke haat werd daar in die telefoontjes naar voren gebracht  er weer de vuile foreigner die zakken vol met geld had en weigerde om de arme  :smiley-philippines: te betalen na een aanrijding...... :jajaja:

Je zou zeggen...je hebt toch een WA verzekering van de wagen?.....Nee, de foereigner moet normaal EXTRA betalen en ik ken een Nederlander die hier in de buurt heeft gewoond die een hele hoop geld moest betalen aan zijn  :smiley-philippines: slachtoffer van een aanrijding.....niet betalen?.... :ripba8: :ripba8:

Evenwel hebben ze toch ergens wel gelijk want het regende telefoontjes en de fransman had diudelijk beloofd om voor de kosten op te draaien en die gaat het moeilijk krijgen..... :lachen:

Maar de bottomline: Alle buitenlanders zijn Assholes..........we hebben het weer gedaan.... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :ripba8: 

Discrimmination?.................. :lachen: :lachen: :denk: :denk: :denk:............... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: 


bananacreek

Ok hier komt Carlito......

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/age32-2acFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Mijn ex huishoudster kon zeer goed in die bomen klimmen en zat binnen een paar sekonden boven.....kan de foto even niet vinden

Als hij de Tuba van de fles giet zie je zwarte dingetjes en dat zijn de insecten die er in konden komen en worden later uit gezeefd....

Normaal is de Tuba grijswit maar wat je hier in de flessen zit dat is gemeng met foodcoloring.....



Ik heb het vroeger wel gedronken en speciaal in Cebu city in 1979 in de South Expressway bus terminal.... wat een mix was van Tuba, Ovaltine en Tandauay met de naam KINOTEL en daar kon je behoorlijk dronken van worden............... :shots: :drunk: :drunk: :picsplease: :picsplease: :xmas:

De "pure" Tuba.................. :ripba8: :lachen: :lachen:



bananacreek

[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/age32-2acFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

Carlito was ergens in 1999 al uit een boom gevallen en toen heb ik de ziekenhuis kosten (out patient) betaald want hij dat een soort HEMATOMA (bloedbal) in de buikholte ter grote van een kleine voetbal...en zeer gelukkig is dat genezen met behulp van medicijnen.... :thumb: :happy:

bananacreek

Die PET (calo in cebuano)) komt ook van mijn donatie........... :denk: :denk: :jajaja: