Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Donated by Americans......daar zijn de blanken wel goed voor...... :lachen: :lachen:




bananacreek

Op de LTO krijg je nu geen "MOTOR VEHICLE INSPECTION REPORT" meer tenzij je het voertuig onmiddellijk laat inspecteren.... :negatief:



Normaal doet de verzekering dat en gaat er 100 of 200 pesos onder de tafel naar de LTO inspector........maar ik hield mijn muil en verdween...we zien wel morgen want misschien hebben ze die formulieren bij de verzekering want de corruptie blijft............... :lachen: :happy:

Nieuwe platen waarvoor je al P450 betaalt op voorhand komen niet meer uit Nederland (Zeeland) omdat er problemen gekomen zijn..... :lachen: :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Eerst morgen naar de smoketest voor dit ding...en dan maar hopen dat zulks zonder problemen gaat want het is altijd wat anders ...altijd moet er geld bij komen...... :negatief: :negatief:


bananacreek

Na de smoketest met een rotgang naar de bergen om iets te bespreken betreffende de Noreco Extension want ze willen betonnenpalen gebruiken maar het probleem is om die naar boven te brengen.....

Dit is de jeep van het surveying team die moet meten en de hoeveelheid materialen vast stellen....

Hier zit een electrische winch op want die gaan vaak naar de bergen....


De mijne daar zit een Pajero winch op (omgekeerd).............

(2004)







bananacreek

Ze hebben me vanuit de bergen niet geantwoord op mijn texten voor 10 dagen.... :denk: :denk:.......zou wel eens mijn einde kunnen betekenen?.... :weetikniet: :weetikniet:

....De Telegraaf....(ANP)

"De Nederlandse laatste Klootzak in stukken gehakt op de Filipijnen"........... :ripba8: :ripba8:.......... :confused2: :denk: :denk: :denk: :weetikniet:

Manila
...enz enz enz... :jajaja: :weetikniet:



Vooraanzicht...... :denk: :denk:

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op dinsdag 19 mei 2015, 15:11:33
Kijk in 1979 waren er twee blanken hier naast een stuk of drie leraren vaarvan een Belg en die is hier nog steeds maar hij moet mij niet en hij heet Philip....

...en zijn eerste Filippijnse vrouw woont nu in Gent :lachen:

Een jaar of zo geleden zat hij samen met zijn huidige vriendin te eten in Roberto's en haar dochtertje en de vriendin kwamen aan onze tafel een goeie dag zeggen maar hijzelf keek de andere kant op :lachen:

Blijkbaar moet hij mij ook niet :lachen:

bananacreek

Klaar om te vertrekken na de smoketest............

Wat spiegeltjes, lippenstift en ballpennen en een watertank meenemen om eventueel te kunnen onderhandelen....... :lachen: :thumb: :happy: :happy: :run: :run: