Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Wat een onzin om alleen die man te beschuldigen....is maar een klein visje in het geheel....


bananacreek

Diner a la Klootzak............ :lachen: :thumb:

Viel verdomme het bakje met mustard over de vloer.............. :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:




bananacreek


boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 17 mei 2015, 12:44:53
Diner a la Klootzak............ :lachen: :thumb:

Viel verdomme het bakje met mustard over de vloer.............. :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:






Die aardappelen had je eerst bijna gaar moeten koken, afkoelen en daarna in schijfjes snijden. Bakken in margarine met een gesnipperde ui.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

Citaat van: boomerang op zondag 17 mei 2015, 13:17:22
Citaat van: bananacreek op zondag 17 mei 2015, 12:44:53
Diner a la Klootzak............ :lachen: :thumb:

Viel verdomme het bakje met mustard over de vloer.............. :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:






Die aardappelen had je eerst bijna gaar moeten koken, afkoelen en daarna in schijfjes snijden. Bakken in margarine met een gesnipperde ui.

Dan zijn ze idd het lekkerste vooral met de aardappelen hier want die vind ik harder dan bv de bintjes in  :nederlandsevlag: met de gesnipperde ui doe ik er dan meestal ook bacon strips bij door. 

Door ze eerst te koken nemen die aardappelen ook niet zoveel vet meer op en worden krokanter en zijn sneller gebakken. :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Ik kookde aardappelen de ene dag en bak ze de dagen daarna...en maak genoeg voor drie of vier keer..