Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Vroeg hier vanmiddag hoeveel extra wordt gerekend voor instalatie van Signal Sat. TV 22 km in de bergen en ze vertelden me: "3600 pesos Joe"..... :lachen: :negatief:

Ik zei kan ik het niet zelf doen met een kompass?.... :weetikniet:

Ze vertelden: "No Joe we do not allow such".......... :daag: :daag:








................... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:







Er is DREAM SAT. TV.......SIGNAL.....PINOY.....EN NOG EEN ANDERE .............

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op woensdag  6 mei 2015, 18:11:34
Citaat van: bananacreek op woensdag  6 mei 2015, 14:12:50
Citaat van: Tinulang_Manok op woensdag  6 mei 2015, 14:10:32
Citaat van: bananacreek op woensdag  6 mei 2015, 13:59:27
Waarom zitten die planken tegen de boom?....zodat de honden niet tegen de boom kunnen pissen?............. :weetikniet: :weetikniet:

Wat een vreemd land toch Nederland.... :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




Dat is om te voorkomen dat de boom beschadigd raakt tijdens de werkzaamheden :hoedjeaf:

Ok...nu zie ik het.....dank u...dus de kraan of wat dan ook die er naast staat zou tegen de boom kunnen rijden... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


Precies bananacreek,  I  :smiley-philippines:  liggen ze niet wakker van een boompje meer of minder, maar als in  :nederlandsevlag:  een aannemer een boom van dit formaat aan gort rijd, loopt de schade al gauw in de tienduizende Euro,s voor een volwassen boom.

Dat zou wel meevallen als die aannemer een jong boompie van een paar 100 euro mocht terug planten, maar nee ze gaan uit van de waarde van de volwassen boom die in de vernieling is geholpen   :negatief:

Van de grote broer.............

Wij krijgen in de flat nieuwe centrale verwarming.Wij hebben nu blokverwarming.De ketel is nu wel zo'n 50 jaar oud.Maar kost veel geld om nieuwe te kopen.
Nu krijgen we van de huisvuilcentrale verwarming.Die produceert heet koelwater dat zo het kanaal in loopt.Nu wordt het opgevangen en via pijpennetwerk naar ons getransporteerd.Ben benieuwd of het beter of gelijk is met de verwarming.
De prijs blijft hetzelfde.

jamietagabundok


bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag  9 mei 2015, 18:48:15
Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 mei 2015, 15:49:26
.


De  :nederlandsevlag: ambasadeur zat ook in die helicopter, en behoord tot de overlevenden van de crash



Ik denk niet dat die problemen heeft met de zorgverzekering?......... :lachen:

bananacreek

.



FPJ was een redelijke actor/congressman (of senator? :weetikniet: :weetikniet:)



Ramon zit nu in prison..... :lachen: :lachen:

bananacreek

Heb gisteren voor het eerst de gele meloen gegeten....heerlijk.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Hatsekidee zei Bor de Wolf.................  :denk: :denk:

.......HAVERMOUT PUDDING MET MELOEN MOOTJES.... :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek



En als die drivers met een expired franchise die dingen nu niet kunnen betalen?.... :lachen:






Nog een ander model.... :thumb: :happy: