Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Citaat van: bananacreek op zondag  3 mei 2015, 10:27:07
.

Hij heeft zeer zeker een punt. De pinoy's and pinay's  hebben vast en zeker een hekel aan hem  omdat hij (zoals hij zelf al zegt) "maar" een buitenlander is .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek



Zangeres uitgeroepen tot winnares van de wedstrijd

'Beyoncé zorgt voor knock-out'


van onze redactie
Beyoncé, het decolleté van Beyoncé en haar man Jay-Z, die met Beyoncé naar huis mocht, zijn uitgeroepen tot winnaars van de 'bokswedstrijd van de eeuw'.
De Amerikaanse zangeres wist alle ogen op zich gericht bij de boksring van Floyd Mayweather en Manny Pacquiao met haar buitengewoon spannende outfit.
De kiekjes zijn zondag de hele wereld overgegaan en op social media is het oordeel geveld: zíj is met haar decolleté de winnares van de wedstrijd, en heeft met haar 'cleavage' voor een knock-out gezorgd. Ook haar echtgenoot Jay-Z wordt volop geprezen en als winnaar aangemerkt, omdat hij degene is die met deze prachtige dame samen mag slapen.

source: http://www.telegraaf.nl/prive/23998898/___Beyonce_s_knock-out___.html

pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op zondag  3 mei 2015, 10:06:35
Misschien de zuster van Mayweather?...om Paquiao af te leiden...ook niet om zonder hanschoenen aan te pakken denk ik..... :denk: :denk: :run: :run:



   :stomstomstom: :stomstomstom:  is dat niet maricel obama en niet de zuster van mayweather ??   :biggrinn:   :lachen: 

Pinocchio

Citaat van: pierrevanwies&segers op maandag  4 mei 2015, 01:07:33
   :stomstomstom: :stomstomstom:  is dat niet maricel obama en niet de zuster van mayweather ??   :biggrinn:   :lachen: 

Who the F**K is Maricel Obama?

Google heeft mij in elk geval niet wijzer gemaakt.

Tanduay kan het dilemma misschien oplossen :lachen:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op maandag  4 mei 2015, 01:07:33
Citaat van: bananacreek op zondag  3 mei 2015, 10:06:35
Misschien de zuster van Mayweather?...om Paquiao af te leiden...ook niet om zonder hanschoenen aan te pakken denk ik..... :denk: :denk: :run: :run:



   :stomstomstom: :stomstomstom:  is dat niet maricel obama en niet de zuster van mayweather ??   :biggrinn:   :lachen: 

Dat is BEYONCE ...............Buang.... :lachen:.. :run: :run:

Stond toch al hierboven?

http://www.telegraaf.nl/prive/23998898/___Beyonce_s_knock-out___.html


bananacreek

Abu Sayaf heeft vandaag twee Coast Guard officers en aan Barangay Captain ontvoerd in DAPITAN........... :denk: :run: :run: :run: :run:

Ze binnenkort komen ze hier in Dumaguete?.............genoeg Foreigners hier ............. :lachen: :lachen:

Het zal je maar gebeuren en den Nederlandschen Regering weigert om voor een Klootzak te betalen...want ze zullen blij zijn als hij de pijp uit is..... :ripba8: :crazy:





Nederlander ontvoerd in Dumaguete................ :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :crazy: :crazy:


We want 540 million euros for the "greatest asshole on this planet" (grootste Klootzak op deze planeet)..... :jajaja: :jajaja:


Ohhhh. ...die Mafkees?.. zegt Rutte................nou laat hem maar hoor ...die zien we liever gaan dan komen.... :lachen: :lachen: :happy: :happy:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  2 mei 2015, 15:19:03
Misschien verkeerd topic maar hier kan je echt ziek van worden met al dat gedonder....a never ending war want ze komen door de mosquito screens....glazen ramen inzetten?....bloedheet...aircon?.............mij niet gezien..... :negatief: :negatief: :negatief:

http://ag.arizona.edu/pubs/insects/az1232/

De drywood termites.............al veel over geschreven ook op dit forum...

















Ik denk dat ik hier toch op het verkeerde topic zit te rotzooien...... :jajaja: :crazy: :crazy:

Er wordt geschrevendat ze op LICHT afkomen.....nou misschien maar ook in het donker komen ze binnen.....INFRA RED EYES?.... :denk: :weetikniet: :weetikniet:


De laatste twee dagen maar weinig....stilte voor den storm?

Niet te te verwarren met die andere grotere termites die met grote getalen rond een lamp komen vliegen als er regen op komst is en die zijn zeker 12mm lang ...maar ik weet de benaming niet.............

Natuurlijk het kan grotendeels worden voorkomen als je iets bouwt door voldoende Solignum of Woodsaver te gebruiken en het is beter om dat in het budged op te nemen want dat haal je er zeker uit op den lange duur.... :jajaja:

Used oil vermengd met kerosine werkt niet altijd.......... want zulks had ik ook gedaan op de zolder maar kreeg toch nog problemen....beter used oil/kerosine/coaltar...

Het gaat hier meestal ...............ze komen nu binnen.....verdomme....alle lichten uit en alleen de killer lamp aan....... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :picsplease: :picsplease:



Ok...loos alarm ...het was een mier op mijn been............ :lachen: :crazy: :crazy:

Dus het gaat hier meestal om de kasten die je in de winkel koopt en 99% van die kasten zijn NIET behandeld en die farieken zijn er gelukkig mee want ze weten dat het maar voor een aantal jaren goed is en dan.... :ripba8: :ripba8:

Maar moet je iets nieuw bouwen (of een nieuwe kast of speakerbox)...doe het..... en gooi er wat extra geld tegen aan want dat haal je eruit op de lange duur..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Idem dito met Bamboe......vooral als je het niet in het zeewater kan behandelen.....

P680 (Dumaguete)



P1080 (Dumaguete)


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 april 2015, 15:37:17
Surveying (staking) word volgende week gedaan en dan moet de eigenaar van het land (als hij dat dan ook wil, zo niet :moord: :moord: :ripba8: :ripba8: :run: :run:).....een "road right of way" tekenen............... :jajaja:

Scheelt een hele hoop geld want zelf een lijn (no2) van 260 meter betalen is peperduur en dan ook nog een 15KV trafo?.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:



Niet gek voor een Klootzak..... :lachen: :thumb: :thumb:



Daar zou dan mijn strandhuis komen............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek